Gå til innhold

Loette 28


thalarron

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på 14 år som har gått på Loette 28 i en måned nå. Jeg er ferdig med de hvite pillene og har begynt på de vanlige. og jeg har hørt at man skal ikke ha sex før det har gått 7 dager... stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er fjorten år. Altså, to år under den lovlige grensen.

Ja, det vet jeg. Men vet du om man må vente i 7 dager før man kan ha sex`? Altså dette er den 2 måned jeg begynner på nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Du er fjorten år. Altså, to år under den lovlige grensen.

Ville aldri anbefale noen sex så tidlig, men om de gjør, så elsker jeg at de tar ansvar.

Så dine kommentarer hører ikke hjemme her...;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-pillen er sikker såfremt du tar den hver dag. Da finnes ingen usikre perioder!

Du er helt sikker? For jeg har en venninne som gikk på en annen type p-pille, og hver måned etter hun hadde tatt de hvite pillene måtte hun vente 7 dager før hun kunne ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isflaket

Ja, det vet jeg. Men vet du om man må vente i 7 dager før man kan ha sex`? Altså dette er den 2 måned jeg begynner på nå..

Gå inn på felleskatalogen.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri anbefale noen sex så tidlig, men om de gjør, så elsker jeg at de tar ansvar.

Så dine kommentarer hører ikke hjemme her...;(

kommentarer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du er helt sikker? For jeg har en venninne som gikk på en annen type p-pille, og hver måned etter hun hadde tatt de hvite pillene måtte hun vente 7 dager før hun kunne ha sex.

Da har hun løyet for deg. Tar man P-pillen hver dag, så er man hele tiden sikker. (Om du ikke har diarè, oppkast eller lignende).

Men ha i minne kjønnsykdommer, det kan være mye mer alvorlig enn usikker P-pille.

Ta vare på deg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hun løyet for deg. Tar man P-pillen hver dag, så er man hele tiden sikker. (Om du ikke har diarè, oppkast eller lignende).

Men ha i minne kjønnsykdommer, det kan være mye mer alvorlig enn usikker P-pille.

Ta vare på deg selv ;)

Takk :) Men når man begynte å ta p-piller måtte man vente i 7 dager, før man kunne begynne å ha sex. Men man må altså ikke det etter man har tatt de hvite nå lenger? Nå kan jeg ha sex, mens jeg tar de hvite og de andre vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Takk :) Men når man begynte å ta p-piller måtte man vente i 7 dager, før man kunne begynne å ha sex. Men man må altså ikke det etter man har tatt de hvite nå lenger? Nå kan jeg ha sex, mens jeg tar de hvite og de andre vel?

ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest k@tttta

Du er fjorten år. Altså, to år under den lovlige grensen.

faktisk,der er jeg alldeles enig. 14 år er 2 år UNDER den lovlige grensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og det er det VELDIG lov til å kommentere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
signatur her takk

Takk :) Men når man begynte å ta p-piller måtte man vente i 7 dager, før man kunne begynne å ha sex. Men man må altså ikke det etter man har tatt de hvite nå lenger? Nå kan jeg ha sex, mens jeg tar de hvite og de andre vel?

Så lenge du bynte på disse pillen første mens dagen din så er du helt trygg. og du må selfølgeli ta pillene dine hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...