Gå til innhold

Trusler på forum - NHD


Gjest neutrofil

Anbefalte innlegg

Gjest neutrofil

I tråden "I disse lommemanndager" skriver Ionas at hun vurderer å hevne seg på en av de rettssakkyndige i Nokassaken.Jeg mener å huske at det var hvertfall to psykiatere som sakkyndige under denne rettssaken, men en av dem finnes i min utvidede familie. Jeg synes dette er ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ment i overført betydning, jeg er ikke helt koko. Jeg har akseptert fortiden, men i blant stikker deg likevel litt i meg. Livet kan noen ganger være vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg velger i første om gang å tro at "hevne" i denne sammenheng betyr å bruke den rettighet alle pasienter har: Å klage tl Helsetilsynet v/Fylkeslegen når de føler seg feilbehandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare for dumt det du sier. Selvsagt mener hun ikke at hun skal starte en drapstokt. Men det er vel rett og rimelig at hun ønsker rettferdighet etter det den slektingen påførte henne. Da får du heller skylde på han som gjorde noe så grovt som dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...