Gå til innhold

Prikking nedentil ( prøver her, null resp. grav)


Gjest Alijente

Anbefalte innlegg

Gjest Alijente

Jeg om min samboer prøver å bli gravid, har nå prøvd vårt første forsøk. Har kjente prikking nedentil i 4 dager, er det normalt ?

har det vanligvis bare i 2 dager, før forventet mens og når jeg har eggløsning. Så derfor lurer jeg på hvorfor det varer så lenge denne gangen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alijente

Det første symptomet på mine graviditerer er " nå kommer mensen snart"-følelse som varte i dagesvis...

Kom det rett etter eggløsningen da eller ?

Jeg går nå på den fjerde dagene, når jeg presser så er det litt ømt, samt når jeg strekker meg. Kjennes ut som murringer, nå kommer mensen snart, men det er jo enda en og en halv uke til.

Når kjente du disse murringene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det rett etter eggløsningen da eller ?

Jeg går nå på den fjerde dagene, når jeg presser så er det litt ømt, samt når jeg strekker meg. Kjennes ut som murringer, nå kommer mensen snart, men det er jo enda en og en halv uke til.

Når kjente du disse murringene ?

Husker ikke helt akkurat når, det er noen år siden nå! Men det begynte tidligere og varte lengre enn vanlige mensmurringer ihvertfall.

Skal krysse fingrene for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alijente

Husker ikke helt akkurat når, det er noen år siden nå! Men det begynte tidligere og varte lengre enn vanlige mensmurringer ihvertfall.

Skal krysse fingrene for deg :-)

Takker for svarene dine;)

Du ga meg håp og takk for at du krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Kom det rett etter eggløsningen da eller ?

Jeg går nå på den fjerde dagene, når jeg presser så er det litt ømt, samt når jeg strekker meg. Kjennes ut som murringer, nå kommer mensen snart, men det er jo enda en og en halv uke til.

Når kjente du disse murringene ?

Jeg har selv gaatt slik èn uke naa, og venter TR i slutten av mnd. (tror jeg-kanskje foer)

Jeg har murringer, stikkinger og "rivinger" nederst i magen. Noen ganger paa begge sidene samtidig. Det foeles som at det sitter lengre ned, enn naar jeg bruker aa vente mensen...

Hold oss oppdatert da, og kanskje er vi begge gravide? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...