Gå til innhold

Ut i vår hage


Jølsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liker meg best i min egen hage jeg! "ler"

Håper du kan forklare dette nærmere. Jeg må logge av nå, jeg skal gå å legge meg. I shall return!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Jeg likte Ut i vår hage 1, men dette synes jeg ikke er noe bra., Det blir for mange overdrivelser og for lite intellektuell humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåre Kruttlapp

Håper du kan forklare dette nærmere. Jeg må logge av nå, jeg skal gå å legge meg. I shall return!

Halla! Jølsen! Jeg må bare innrømme at jeg ikke visste hva "ut i vår hage" var for slags program! men nå vet jeg bedre! "ler" Jeg skal innrømme at jeg med en gang tenkte på Hilde Hummelvold og de "hage programmene" hun har hatt! hæhæ at det går an! Men BårdTufte og Eia og Antonsen er helt knall! Spesielt Antonsen har jeg sans for! De andre to blir litt masete i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla! Jølsen! Jeg må bare innrømme at jeg ikke visste hva "ut i vår hage" var for slags program! men nå vet jeg bedre! "ler" Jeg skal innrømme at jeg med en gang tenkte på Hilde Hummelvold og de "hage programmene" hun har hatt! hæhæ at det går an! Men BårdTufte og Eia og Antonsen er helt knall! Spesielt Antonsen har jeg sans for! De andre to blir litt masete i lengden!

Tviler på at jeg hadde giddi og sett på, hvis det var hageprogram :-) Enig, det er et morsomt program :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...