Gå til innhold

Lever


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig redd i kveld. Men jeg puster og lever. -Det går fint an å leve selv om man er redd. Er det andre levende vesener der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mohikaneren

Jeg er her, og det er bare å si fra hvis du trenger noe. Hva som helst.

Vil du komme hit? Kan se på tv, og jeg har madrass og sengetøy.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, og det er bare å si fra hvis du trenger noe. Hva som helst.

Vil du komme hit? Kan se på tv, og jeg har madrass og sengetøy.

Klem

Takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er utrolig ved å leve? Hva er skremmende i kveld?

Hele organismen er utrolig. Oppbyggingen av celler. alle sansene. Og selve det å leve og puste osv.\\ Det er skremmende å ikke ha trygghet i seg, og å føle seg fremmed og ikke vite hvem man er.\\ Likevel går det altså an å leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever jeg og, men jeg har så vondt i det ene nyret at jeg tror jeg dauer snart. Har sovet i hele dag og håpet det var gått over når jeg våknet men det hadde det ikke nei :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever og, og har konstantert det samme som du på redde dager. Ganske trygg i dag heldigvis.

*sender trygge vibber mot, ehm, den rette retningen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lever og, og har konstantert det samme som du på redde dager. Ganske trygg i dag heldigvis.

*sender trygge vibber mot, ehm, den rette retningen*

Hei! Og takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever jeg og, men jeg har så vondt i det ene nyret at jeg tror jeg dauer snart. Har sovet i hele dag og håpet det var gått over når jeg våknet men det hadde det ikke nei :(

Drikker du nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever ;-) Er ikke så redd da....

Det går fint an å leve selv om man er redd, det har du rett i.

Yess. Selv på gudsforlatte steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker du nok?

Ca tre liter om dagen. Noe cola og resten vann. Lurer på om dette er noen kalktabletter jeg puttet i meg på lørdag. Jeg tror jeg skal holde meg langt unna det. Jeg får sjekke ut en gang til, men fikser ikke det etter den runden jeg hadde i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele organismen er utrolig. Oppbyggingen av celler. alle sansene. Og selve det å leve og puste osv.\\ Det er skremmende å ikke ha trygghet i seg, og å føle seg fremmed og ikke vite hvem man er.\\ Likevel går det altså an å leve.

Høres som du er psykotisk. Bra du lever :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mohikaneren

Yess. Selv på gudsforlatte steder.

Om Gud finnes, er det mange steder han har valgt å forlate tror jeg........

Er du langt avgårde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...