Gå til innhold

Slik gitt det med min ødelagte mobil! :)


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Jeg nevnte tidligere en gang at min 15 mnd gamle Nokia plutselig døde. Dvs at skjermen ikke virka. Etter råd fra noen kloke hoder her inne tok jeg kontakt med butikken hvor den ble kjøpt. De påsto at det kun var 12 mnd garanti, og at hvis mobilen skulle på service, så måtte jeg punge ut 380 kr i timelønn til folka på verkstedet!

Jeg nekta, og forklarte at mobilen ikke hadde falt ned (støt), ei heller vært i nærheten av fukt. Derfor mente jeg det var en reklamasjonssak, og at jeg ikke dkulle betale noe som helst. Jeg henviste til forbrukertipset jeg fikk av noen her inne.

Nå er mobilen fikset, jeg fikk bytta skjermen, og oppgradert software. Gratis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...