Gjest vinterjslgorlfg Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg skal ha medarbeidersamtale, og vet at det evinnelige spørsmålet "hvor ser du deg selv om fem år, ti år" , vil komme. Det som er saken er at jeg jobber i en bedrift hvor jeg trives godt, men at det er på den avdelingen jeg er nå det er min utdannelse passer best inn, de andre avd, jobber med ting jeg ikke er interessert i, og også hvor jeg ikke heller har utdannelse eller kompetanse nå. Mange lærer selvfølgelig dette når de kommer dit, men det er ikke helt det jeg kunne tenke meg videre. Det vanlige er jo at en ønsker å krabbe oppover, og da er det naturlig å bytte avd hos oss. For min del blir det heller å få mer ansvar der jeg er nå, og etter det bytte firma rett og slett. Men åssen kan man best forklare dette? 0 Siter
Liliaceae Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Du trenger ikke fortelle at du å lang sikt tenker å bytte firma. Vinkle det heller slik at du trives godt der du er nå og ønsker mer ansvar. Du vil gjerne fortsette der du er og se hvordan ting blir.. Ikke gi bastante svar, men vær gjerne litt rund. Men gi samtidig inntrykk av at du gir et gjennomtenkt svar.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Du trenger ikke fortelle at du å lang sikt tenker å bytte firma. Vinkle det heller slik at du trives godt der du er nå og ønsker mer ansvar. Du vil gjerne fortsette der du er og se hvordan ting blir.. Ikke gi bastante svar, men vær gjerne litt rund. Men gi samtidig inntrykk av at du gir et gjennomtenkt svar.. ''Ikke gi bastante svar, men vær gjerne litt rund.'' sa Erna Solberg og slikker seg om munnen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.