blesha Skrevet 14. juni 2001 Skrevet 14. juni 2001 Tenkte bare jeg skulle gi dere et lite smil, håper dere har lyd på dataen! Klikk her: http://members.aol.com/fdipiazza/stickybaby.htm Den er helskjønn! 0 Siter
lonelygirl Skrevet 14. juni 2001 Skrevet 14. juni 2001 Takk for en oppmuntring...hehe...jeg holdt på å le meg ihjel jeg....dette er nok min form for humor..*S* 0 Siter
mezzy Skrevet 14. juni 2001 Skrevet 14. juni 2001 *smiler* ja er enig, helskjønn!! *ler* Så søt!! Hehe.. bare ler og ler jeg.. hihi.. takk! *klem* 0 Siter
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 15. juni 2001 Skrevet 15. juni 2001 Kjære blesha! En god latter skal angivelig forlenge livet, takk også til deg for at du prøver å spre glede blant forumets brukere! 0 Siter
blesha Skrevet 19. juni 2001 Forfatter Skrevet 19. juni 2001 Takk for en oppmuntring...hehe...jeg holdt på å le meg ihjel jeg....dette er nok min form for humor..*S* "Dette er nok min form for humor..." Ja, min også!! *smiler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.