Gå til innhold

Mmmmmmm


Gjest joggu er han deilig....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    26

  • Lillemus

    7

  • KaVa

    6

  • tonie

    5

Mest aktive i denne tråden

Joda, jeg skjønner jo at du synes at dette er snadder. Men jeg har erfart at jeg ikke klarer å forstå jenter når det gjelder hva de liker og ikke liker av menn.

De menn som jeg tror må være snadder for jentene, de ser dere knapt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Joda, jeg skjønner jo at du synes at dette er snadder. Men jeg har erfart at jeg ikke klarer å forstå jenter når det gjelder hva de liker og ikke liker av menn.

De menn som jeg tror må være snadder for jentene, de ser dere knapt på.

Hvilken type mann da? :-)

Jeg liker bedre menn med haar paa brystkassa og armene. De maa vaere hoeye og kraftige.(Ikke tjukk) Men "mann" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næsj - for klissete og sukkersøt for meg.

Jeg kan jo skjønne det også, selv om han ser ut for meg at dette må da være noe for dere jenter.

Jeg sier til kona av og til at han der, må du da synes er kjekk og pen. Men neida, det gjør hun ikke, selv om disse mennene er pene og kjekke, eller de burde være det etter hva jeg skjønner.

Dette er menn som jeg mener er langt over det jeg kan stille opp med.

Men kanskje de ser for lite menn ut eller noe, jeg vet ikke. Men hvis det er noen røffe og etter min mening stygge menn, da kan dere tenne så det holder.

Dette forstår jeg ikke en dritt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fløtepusen der? Nei, gi meg heller en skikkelig mann som ikke er så høy på pæra!

Kanskje høy på pæra og det er jeg enig i er lite sexy.

Men han må da være kjekk?

Dette skjønner jeg ikke noe av, jeg klarer ikke å forstå smaken deres, men det er i grunnen ikke så viktig, det betyr at vi menn, som ikke ser slik ut, også har draget, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånne "Gud så deilig jeg er"-bilder er skikkelig turn off! Joda, kjekk mann, men hva med litt humor? selvironi - et lite smil? I stedet har han dette "jeg er verdens deiligste, og vet det"-blikket på samtlige bilder. Nei, ikke noe for denne dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type mann da? :-)

Jeg liker bedre menn med haar paa brystkassa og armene. De maa vaere hoeye og kraftige.(Ikke tjukk) Men "mann" ;-)

Hehe, jeg klarer ikke å beskrive hvilken type menn, men menn som jeg mener må være pene, uten at jeg klarer å beskrive det på noen god måte.

Men det kan være slik at vi menn ser på menn, som vi ser på jenter, når det gjelder måten å være pen og kjekk på, men for jentene blir dette for feminint kanskje, jeg vet ikke.

Jeg klarer å se at en mann kan være pen og kjekk, men det interesserer meg jo ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånne "Gud så deilig jeg er"-bilder er skikkelig turn off! Joda, kjekk mann, men hva med litt humor? selvironi - et lite smil? I stedet har han dette "jeg er verdens deiligste, og vet det"-blikket på samtlige bilder. Nei, ikke noe for denne dama.

Det er bra at vi som ikke er biledskjønne har draget på dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Kanskje høy på pæra og det er jeg enig i er lite sexy.

Men han må da være kjekk?

Dette skjønner jeg ikke noe av, jeg klarer ikke å forstå smaken deres, men det er i grunnen ikke så viktig, det betyr at vi menn, som ikke ser slik ut, også har draget, hehe.

Menn skal være menn vet du, ikke sånne fløtepuser som Kjelling. Jeg har aldri skjønt at han er kjekk eller flott. Jeg klarer bare ikke se det, han er helt normal spør du meg.

Han han jekket seg ned noen hakk, kanskje jeg hadde endret mening. Enn så lenge finnes det heldigvis skikkelig menn med beina godt plantet på jorda man kan sikle på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deternåminmening

Han er kjekk - sånn er det med den saken.

Nå kommer ikke personlighet frem på disse bildene - så jeg forstår meg ikke på de som etterlyser humor??? Hadde et påklistret smil i reklamekampanjen vært noe bedre - det sier også lite om hvorvidt en person har humor eller ikke.

De som kjenner han og kun de kan uttale seg om det.

Visuelt en utrolig vakker mann :)

Benker seg ned for og se håndballkamp i kveld jihaaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kjekk - sånn er det med den saken.

Nå kommer ikke personlighet frem på disse bildene - så jeg forstår meg ikke på de som etterlyser humor??? Hadde et påklistret smil i reklamekampanjen vært noe bedre - det sier også lite om hvorvidt en person har humor eller ikke.

De som kjenner han og kun de kan uttale seg om det.

Visuelt en utrolig vakker mann :)

Benker seg ned for og se håndballkamp i kveld jihaaaaaa

På samtlige bilder ser han ut som en plastdukke. Han har samme "jeg-er-så-deilig" uttrykk og holdning på bildene. Dersom han hadde smilt (or'ntlig, ikke påklistra, det er like kvalmt) eller hadd mer naturlige positurer, hadde jeg kanskje syntes at han var litt kjekkere. Nei forresten. Alt for pusete, etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest deternåminmening

På samtlige bilder ser han ut som en plastdukke. Han har samme "jeg-er-så-deilig" uttrykk og holdning på bildene. Dersom han hadde smilt (or'ntlig, ikke påklistra, det er like kvalmt) eller hadd mer naturlige positurer, hadde jeg kanskje syntes at han var litt kjekkere. Nei forresten. Alt for pusete, etter min smak.

Tror du han selv har bestemt hvordan poseringen skal være og hvordan han skal fremstå i denne kampanjen? Han er kjøpt og betalt for og gjøre nettopp det han gjør på bildene - vise frem en fantastisk og brun kropp :)

Smaken er som kjent som baken og jeg finner ikke mye pus i en 1.95 høy muskuløs fyr :)

Så vi 2 får bare være enige om og at vi er uenige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo skjønne det også, selv om han ser ut for meg at dette må da være noe for dere jenter.

Jeg sier til kona av og til at han der, må du da synes er kjekk og pen. Men neida, det gjør hun ikke, selv om disse mennene er pene og kjekke, eller de burde være det etter hva jeg skjønner.

Dette er menn som jeg mener er langt over det jeg kan stille opp med.

Men kanskje de ser for lite menn ut eller noe, jeg vet ikke. Men hvis det er noen røffe og etter min mening stygge menn, da kan dere tenne så det holder.

Dette forstår jeg ikke en dritt av.

*Hehe* Du vet - jeg ser fremdeles ingen andre enn min kjære jeg. :o)

Men Kjelling er ikke i min gate nei. Jeg liker dem litt mer normale jeg, ikke så ekkelt solariumbrune og kjempetrente med six-pac. Og det er helt sant! Det er ikke bare noe jeg sier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han selv har bestemt hvordan poseringen skal være og hvordan han skal fremstå i denne kampanjen? Han er kjøpt og betalt for og gjøre nettopp det han gjør på bildene - vise frem en fantastisk og brun kropp :)

Smaken er som kjent som baken og jeg finner ikke mye pus i en 1.95 høy muskuløs fyr :)

Så vi 2 får bare være enige om og at vi er uenige :)

Vi vil nok forbli uenige, ja. Men det er ikke bare i denne kampanjen han ser ut som han suger på en sitron - det gjør han i svært mange andre bilder av han. Så jeg tror nok han selv synes han ser veldig sexy ut, da - ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...