Gå til innhold

Slitenhet


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var til psykiateren i dag, men glemte å spørre om det at jeg er så sliten og trenger mye hvile kan komme av schizotyp lidelse - diagnosen, og at jeg ikke trenger å være deprimert? Noen som har svaret på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi snakker om hvordan jeg har det, men jeg fikk som sagt ikke spurt om hvorfor jeg var så sliten.

Ja, det ville han sikkert, men jeg vet fortsatt ikke hvorfor jeg er så sliten.

Nei får håpe du får svar da, men jeg tenkte det kanskje er vanskelig å si ut fra en generell betraktning.

Sykdommen min gir de samme symtomer, men behandleren min sier det er depresjon som har gjort meg værre. Det varierer på andre symtomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan jeg ikke kan være deprimert... nå fikk jeg med meg en test jeg skulle ta da, på depresjon...

Hva har du å "tape" på å tenke at du kan være deprimert? Skjønner ikke helt hvorfor du har så mye imot tanken på å ha en depresjon? Eller kanskje jeg tolker deg feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke noe "imot" å være deprimert, det er bare det at jeg ikke vet noe... jeg føler meg deprimert, men når jeg var hos legen i dag ble han litt overasket over det... måtte gi meg en test...

Hm, så rart, ut fra det du skriver på disse sidene virker det jo veldig klart at du er deprimert. Kan ikke se at du trenger å være 100% sikker heller, for den saks skyld, du kan vel ha som hypotese at du ganske sikkert har en depresjon, og så følge anbefalinger som blir gitt for å bli behandlet for det. Det kan du vel knapt tape noe på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva som skjer når han får tilbake den testen da. Jeg syns det virker som den sier jeg er deprimert, ut i fra hva jeg svarte på spørsmålene, men ikke veldig. Men det vil han jo se, så ser jeg om han anbefaler AD eller ikke.

Høre lurt ut:) Helt sikker kan man vel knapt være uansett, men 98% tenker jeg at dere kan få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest deternåminmening

Det er ingenting man blir mer sliten av enn og ikke gjøre noe. Hva bedriver du dagene med av aktiviteter feks?

Nå kan selvfølgelig både sykdom og medisinering føre til slitenhet også, men litt aktivitet vet jeg gjør de fleste av oss godt. Selv om det i utgangspunktet kan virke helt uoverkommelig.

Hvorvidt du er deprimert eller bare føler at alt er håpløst fordi du ikke finner ut av ting og finner løsninger på alt som foregår i deg - det kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...