Gå til innhold

prust


pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æ æ her! Skiftår ikke nick, nei!

Neida, vi leide oss hytte på Hovden fra torsdag til søndag, Hadde med PC, men vi hadde ikke internetttilkobling der. Og faktisk så var det deilig med noen dager fri fra nett og mail... men koselig å være tilbake her :-)

Vi hadde DEN stormen natt til lørdag. Vinden tok skikkelig tak i hytta, og vi følte den skulle klappe sammen som et papphus. Var også litt skeptisk til å dra ungene ut i ruskeværet, men vi kledte oss godt, og fikk tre flotte dager i bakken. Greit å kunne bruke varmestua med de minste (vi var to familier sammen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ æ her! Skiftår ikke nick, nei!

Neida, vi leide oss hytte på Hovden fra torsdag til søndag, Hadde med PC, men vi hadde ikke internetttilkobling der. Og faktisk så var det deilig med noen dager fri fra nett og mail... men koselig å være tilbake her :-)

Vi hadde DEN stormen natt til lørdag. Vinden tok skikkelig tak i hytta, og vi følte den skulle klappe sammen som et papphus. Var også litt skeptisk til å dra ungene ut i ruskeværet, men vi kledte oss godt, og fikk tre flotte dager i bakken. Greit å kunne bruke varmestua med de minste (vi var to familier sammen)..

Hei der var du jo :) Ska sei :) Det er koselig også når man sitter inne på kvelden og det uler rundt hjørnene . Fint at dere fikk en tur på ski likevel :)

Det er skikkelig koselig å reise sammen med andre på slike turer. Fint å se deg her igjen. Nei vi har ikke vondt av noen dager uten dette nettet heller hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der var du jo :) Ska sei :) Det er koselig også når man sitter inne på kvelden og det uler rundt hjørnene . Fint at dere fikk en tur på ski likevel :)

Det er skikkelig koselig å reise sammen med andre på slike turer. Fint å se deg her igjen. Nei vi har ikke vondt av noen dager uten dette nettet heller hehe

Leste på fvn.no at det nå var halvannen meter med snø på Hovden. Det var ca en halvmeter da vi kom dit på torsdag, så det snødde jammen mye!!!!

Kjedelig med dette plaskregnet her i dag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på fvn.no at det nå var halvannen meter med snø på Hovden. Det var ca en halvmeter da vi kom dit på torsdag, så det snødde jammen mye!!!!

Kjedelig med dette plaskregnet her i dag :-(

Jøss, ja da skulle det være snø nok til enhver snø elsker :)

Ja regn og grå dager blir liksom litt trist. De fine kalde dagene er deilig å ha. Vi kunne egentlig bare hoppet rett til våren her i sør synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, ja da skulle det være snø nok til enhver snø elsker :)

Ja regn og grå dager blir liksom litt trist. De fine kalde dagene er deilig å ha. Vi kunne egentlig bare hoppet rett til våren her i sør synes jeg ;)

Ja - sånn "vinter" som vi har i dag er pyton, men i går var det jo nydelig. Skulle gjerne hatt enten snøvinter eller rett på våren ja!

Så at parkvesenet beskjærte trærne i byen i dag. Det er jo et vårtegn. Kanskje jeg skulle ha gjort det på buskene i hagen snart? Pleier ofte å være litt for sein til det, slik at de allerede har begynt å skyte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja - sånn "vinter" som vi har i dag er pyton, men i går var det jo nydelig. Skulle gjerne hatt enten snøvinter eller rett på våren ja!

Så at parkvesenet beskjærte trærne i byen i dag. Det er jo et vårtegn. Kanskje jeg skulle ha gjort det på buskene i hagen snart? Pleier ofte å være litt for sein til det, slik at de allerede har begynt å skyte....

''Så at parkvesenet beskjærte trærne i byen i dag.''

Så deilig! :) Ja det er kanskje like lurt å ta litt allerede nå. Jeg har noen trær som jeg formklipper, de er så koselige å ha. Også hekken da....Den ser ut til å stå med skudd allerede....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...