Gå til innhold

Kjære alle sammen!!!

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er en del som sliter veldig av dere, og det unner jeg ingen.

Men dere, nå er det sommer, sol og FRI!!!!

Nyt det og kos dere!!

Ikke tenk på alt som er vanskelig eller problemfylt, men NYT SOMMEREN!!!!

Alle fortjener det, og ALLE bør benytte seg av det!!!

Samtidig har jeg lyst til å høre noen ferieplaner??

Selv skal jeg faktisk ikke så mye, skal bare være på hytta, og evt. en tur til Liseberg.

Tror sommeren kommer til å bli bra!!!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29746-kj%C3%A6re-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest suselusa

KJære lonelygirl;)

Yes, enig med deg, viktig å prøve å glede seg, det gikk faktisk opp for meg igår hvor utrolig heldige vi unge er som har lang skoleferie... Snakka med en sykepleier som var sjeleglad fordi hun skulle ha 3 ukers ferie, da fikk jeg helt klump i halsen, tenkte "herregud, hun fortjener mye mer ferie enn dét!!" Etterpå gikk det plutselig opp for meg at neste sommer blir lik for meg - fikk litt panikk da ja...

Så nå er det bare å utnytte den siste ferien så godt jeg kan, og jeg håper du også for en flott, avslappende ferie, lonelygirl.. Planene mine er ikke mange - for første gang - men det blir egentlig veldig deilig, bare slappe av så mye jeg klarer... Nyte sørlandssommeren i fulle drag...

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29746-kj%C3%A6re-alle-sammen/#findComment-119095
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...