Gå til innhold

Bruker dere dol mye ?

Gjest Det gjør jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Mer enn jeg burde.

Blir litt sånn i stedet for røykepauser på jobben, kanskje? Henger ikke lenge av gangen, og får langt fra med meg alt som skjer, men kikker ofte innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vært her i 9 år

Bruker det ikke mye, er innom å leser nesten hver dag, der jeg føler jeg kan svare svarer jeg hvis jeg har tid.

Jeg har stilt mange spørsmål oppigjennom årene jeg har vært her, og fått mange nyttige svar. Synes det er koselig her inne når folk oppfører seg :), innimellom er det noen som forsurer miljøet her og da trekker jeg meg vekk igjen noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så mye. Bare en sjelden gang når jeg kjeder meg.

Vi har vært her i snart 10 år, men ennå ikke blitt avhengige, ikke sant? :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er innom her en del, men ofte mens jeg gjør andre og mer ordentlige ting samtidig. Jeg jobber alene og røyker ikke, så det å kikke innom f.eks dol blir et substitutt for røykepause og/eller kollegasludring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært her i snart 10 år, men ennå ikke blitt avhengige, ikke sant? :-))

Veeel....;) En gang doler alltid doler, men de siste årene har jeg hatt et behagelig avslappet forhold til stedet. Jeg har oppdaget at det er ganske gøy der ute i rl! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sola mi

ja, jeg ser innom dol hver dag. Men ikke alltid at jeg skriver noe. Det blir for meg som å lese ukeblad. Sparer mange penger på å bruke dol og andre nettsider istedenfor å kjøpe ukeblader hver uke som er mitt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder, ja. I andre perioder, nei.

Jeg levde her inne da jeg fikk bekkenløsning med andremann, og fikk en smule overdose. Men jeg klarer ikke holde meg unna, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...