Gå til innhold

Ang Frognerfitter

Anbefalte innlegg

Gjest forgnerjappa
Skrevet

Hvorfor er dere så oppbrakte over denne forfatteren egentlig?

Jeg er enig i at bildet gjør henne urett, jeg ser henne stadig vekk. Hun er utrolig fin og se på og en tøff dame... Slår alltid av en prat med =Oslo selgerene.

Altså dama er snart 40 år og har kropp og ikke minst rompa til en tyveåring.. Her oser det misunnelse og sjalusi laaaaaang meg gitt.

Uansett er det vel utrolig ufint å ta opp utseende til et menneske på et forum som dette. Tviler sterkt på at det i det hele tatt hadde blitt noen debatt rundt dette om ikke det hadde vært en babe som var på forsiden av Magasinet.

Om det hadde vært en smellfeit grå mus hadde du skrevet noe slikt da 'Lotte'???

Skrevet

Jeg tipper vi jenter/kvinner/damer kan føle oss litt truet av slike som henne. At hun går så tydelig inn for å stæsje seg opp, og fokuserer på de seksuelle sidene ved kroppen (munn, pupper) betyr at hun er svært opptatt av å holde på menns interesse.

Altså - Ikke at vi reellt tror mennene våre ville forlatt oss til fordel for henne, men at det ligger i oss en slags forsvarstrang eller hva jeg kan kalle det.. Hun virker som en påfugl som går rundt og rister med rumpefjærene oppunder nesa på gråspurvene... og da må jo vi grå, kjedelige fjærballer gjøre motstand i form av latterliggjøring ;o)

Gjest LaSerena
Skrevet

Helt enig med deg "frognerjappa", her oser det som vanlig av misunnelse og det til de grader!

Noen ganger er det flaut a være dame...

Har også sett henne irl og hun er en flott jente! OG veldig koselig og snill, og det er det indre som teller mest, var det ikke???

Gjest jatilmangfold
Skrevet

Dette er et merkelig fenomen. Her diskuteres folks frisyrer før og etter fyllte 30, klesstil, kropper - personligheten dras inn enda man ikke vet en shit om personene som diskuteres. Man har sett noen bilder??? Eller generelt opplevd de i mediasammenheng.

Jeg tror ikke alle disse "meningene" skyldes sjalusi, misunnelse eller ondsinnethet. Det er rett og slett enn del av menneskets natur og mene noe om det meste og de fleste.

Men det er jo en kjennsgjerning at enkelte burde begrense seg i uttalelsene sine om noen de ikke vet noenting om. Og utvise større toleranse i forhold til "annerledeshet", om det gjør seg utslag i utseende til andre eller livsvalg andre gjør.

Vi burde heller verdsette disse ulikhetene hos hverandre - da det er det som gir livet dets mangfold. Og det er jo takk og lov mange som gjør det også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...