Gå til innhold

Vårrengjøring:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tar dere denne? Det begynner å bli lysere nå gjør det ikke??

Syns det er lenger lyst om kvelden jeg!

Fikk plutselig en skikkelig lyst til å ta en runddans med kosten... men det er vel litt tidlig enda...??

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg orker ikke å tenke på det enda. Vil i allefall vente til det er skikkelig sol uten. Sånn som det er nå er det regn, regn og atter regn.

Hvis du har overskudd, så er det bare å sette i gang :) Overskudd er en mangelvare her nett no.

Skrevet

Våren?

*hoster dystert og skuler ut på vintermørket*

Vårrengjøring driver jeg for øvrig ikke med. Jeg gjør rent som vanlig hele året, jeg. Og skulle det trengs en ekstra sjau, ser jeg ikke på kalenderen.

Skrevet

Våren?

*hoster dystert og skuler ut på vintermørket*

Vårrengjøring driver jeg for øvrig ikke med. Jeg gjør rent som vanlig hele året, jeg. Og skulle det trengs en ekstra sjau, ser jeg ikke på kalenderen.

Vårrengjøring tar jeg når dører og vindu kan stå oppe uten at man fryser ihjel.. ;09

Skrevet

Ta deg en rundans med kosten du, men vent noen måneder med vårrengjøringa.

punky brewster
Skrevet

Om du har så lyst, er det vel bare å sette i gang, sikkert kjekt å være ferdig med det:) Selv fyrer jeg med ved og venter med iallefall stua, til den verste fyringssesongen er over

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Er det en spøk?

For det første er det knapt midt på vinteren, jeg venter ennå på skiføret.

For det andre har jeg aldri vårrengjøring, har aldri hatt det, og skal neppe heller i år.

Men du gjør som du vil, selvfølgelig! Om du bobler slik av energi, og synes det er for tidlig med vårrengjøring hjemme, kan du kanskje ta en liten vinterrengjøring hos meg...?

Gjest til jul
Skrevet

Her i huset tar vi storrengjøring til jul, så her er huset fortsatt forholdsvis rent.

Til dere som tar vårrengjøring ... vasker dere slik at det er rent til fluene kommer fram igjen å driter ned rommene deres?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...