Gå til innhold

Lurte muslim til å spise svinekjøtt og drikke al

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Det var utrolig råttent gjort. Det er jo ikke bare en, men mange som har moret seg på hans bekostning. Stakkars mann som nå står uten både førerkort og arbeid.

Dette er i samme kategori som hun svigermora jeg leste om her på dol. Hun mente svigersønnens matallergi bare var tull, så hun lurte litt i maten hans. Noe som resulterte i et langvarig sykehusopphold.

Noen folk er bare så dumme!

hidi, the scorpion
Skrevet

Så utrolig lavmåls.

Absolutt! Og når sjefen påstår at det er alkoholfritt, hvordan sjekker man sannhetsgehalten i det, likssom,,,(

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var utrolig råttent gjort. Det er jo ikke bare en, men mange som har moret seg på hans bekostning. Stakkars mann som nå står uten både førerkort og arbeid.

Dette er i samme kategori som hun svigermora jeg leste om her på dol. Hun mente svigersønnens matallergi bare var tull, så hun lurte litt i maten hans. Noe som resulterte i et langvarig sykehusopphold.

Ja, begge deler er grusomt gjort, men det siste du nevnte, kunne jo faktisk tatt livet av en allergiker...

Håper han saksøker arbeidsgiver...

AneM1365380603
Skrevet

Ja, begge deler er grusomt gjort, men det siste du nevnte, kunne jo faktisk tatt livet av en allergiker...

Håper han saksøker arbeidsgiver...

Ja, det synes jeg han skal gjøre. Dette viser total mangel på respekt for andre mennesker.

Uff, jeg fikk så vondt av den mannen.

Annonse

Gjest deternåminmening
Skrevet

Ja det er jo tydelig at det går.

Makan til slett oppførsel!

Skrevet

Fy - det var dårlig gjort! Jeg synes jo dette svinekjøtt-forbudet blant muslimer er tåpelig, men jeg har jo all respekt for at de ikke spiser det av religiøse grunner og det kunne ikke falt meg inn å oppføre meg på den måten! For en sjef! Fyttikatta.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor HAN fikk sparken etter dette? Skikkelig dårlig gjort. Glad jeg ikke har den sjefen!

Skrevet

Fy - det var dårlig gjort! Jeg synes jo dette svinekjøtt-forbudet blant muslimer er tåpelig, men jeg har jo all respekt for at de ikke spiser det av religiøse grunner og det kunne ikke falt meg inn å oppføre meg på den måten! For en sjef! Fyttikatta.

Ja, det var dårlig gjort...!

Jeg må dog innrømme at jeg fryder meg og heller gjerne litt ekstra likør i desserten når jeg har noen inngrodde avholdsfolk i familien på besøk ;-)

Skrevet

Den sjefen oppførte seg som en dust uten respekt for andre mennesker!!! :-(((

Skrevet

Ja, det var dårlig gjort...!

Jeg må dog innrømme at jeg fryder meg og heller gjerne litt ekstra likør i desserten når jeg har noen inngrodde avholdsfolk i familien på besøk ;-)

''Jeg må dog innrømme at jeg fryder meg og heller gjerne litt ekstra likør i desserten når jeg har noen inngrodde avholdsfolk i familien på besøk ;-)''

*hehe* Kommer jo litt an på hvorfor de er totalavholds da...

Skrevet

Greit nok at det står i Koranen at man ikke skal spise svinekjøtt (står forøvrig noe om det også i Bibelen, svinekjøtt er "urent" kjøtt), men muslimer flest synes nok det er like *urk* å spise svinekjøtt som vi ville ville syntes det var å spise hundekjøtt...

Annonse

Skrevet

''Jeg må dog innrømme at jeg fryder meg og heller gjerne litt ekstra likør i desserten når jeg har noen inngrodde avholdsfolk i familien på besøk ;-)''

*hehe* Kommer jo litt an på hvorfor de er totalavholds da...

Bastant prinsipp, ikke allergi eller noe sånt... ;-) Ikke religion heller, med mindre avholdslosje teller...

Skrevet

Jeg leste om en sak i USA der noen high school-elever hadde puttet peanøtter i maten til en allergisk medelev, "bare som en spøk". Han døde. :((

Skrevet

Reinspikka ondskap blandet med dumskap. Fy, for noen møkkafolk. Og at alle kollegene satt der og lo av det? Snakker om mobbing på arbeidsplassen.

Skrevet

Jeg leste om en sak i USA der noen high school-elever hadde puttet peanøtter i maten til en allergisk medelev, "bare som en spøk". Han døde. :((

Very clever... :(

AneM1365380603
Skrevet

Fader også! Jeg blir vettaskremt når jeg leser sånt. Har selv en sønn som fikk allergisjokk av å smake på paranøtt. Det er 6 år siden nå, men det sitter fremdeles i.

Jeg husker en sak fra en skole her til lands. En elev var så allergisk mot sitrus at han ble syk av å være i samme rom som noen som spiste det. Likevel måtte endel foreldre lage bråk fordi _deres_ barn ikke fikk ha mandariner med på skolen rundt juletider.

Skrevet

Fader også! Jeg blir vettaskremt når jeg leser sånt. Har selv en sønn som fikk allergisjokk av å smake på paranøtt. Det er 6 år siden nå, men det sitter fremdeles i.

Jeg husker en sak fra en skole her til lands. En elev var så allergisk mot sitrus at han ble syk av å være i samme rom som noen som spiste det. Likevel måtte endel foreldre lage bråk fordi _deres_ barn ikke fikk ha mandariner med på skolen rundt juletider.

Det sier seg selv at det er en menneskerett å spise klementiner i skoletiden, det holder slett ikke å spise det hjemme. Tenk, hvor stor ulempe de andre familiene blir påført når de må LA VÆRE å putte klementin i matboksen. Skrekk og gru.

Nei, når folk er så sytete og selvsentrerte at de ikke tåler sitrusfrukter, får de sitte på et rom for seg selv i desember. Og november. Og februar. Og rundt påsketider. Og ellers i året. Ja, kan de ikke like gjerne undervise ungen hjemme?

Gjest annlovinda
Skrevet

Uff, blir livredd når jeg hører om slike ting. Har selv en gutt på 6 år som er hyperallergisk mot peanøtter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...