Gå til innhold

Litt trist


Montmartre

Anbefalte innlegg

Det siste året har jeg stått på Risperdal. Nå er jeg oppe i 3 mg. I det siste har jeg oppdaget at tvangstankene er tilbake igjen. Det funker mao ikke. Jeg sitter igjen med tanken om at selvforakt, dårlig selvtillitt, tiltaksløshet, frykt og navlebeskuelse ikke kan medisineres bort. Det må andre ting til.

Jeg vil så gjerne helbredes! Men nå er navlen min nærmeste venn. Jeg sover mye og velter meg i selvforakt. Dette går ikke! Jeg gleder meg til det blir vår og jeg kan gå lange turer igjen. I morgen skal jeg til en ny psykolog. Kanskje det hjelper. Jeg vet at jeg er den eneste som kan forandre mitt liv, men akkurat nå virker det mer som en floksel enn et reelt valg.

Jeg vet at det ikke hjelper å forakte seg selv men det er det jeg gjør. Jeg har ingenting å være stolt av. Jo det har jeg. Men jeg kan ikke blåse det ut av sine dimensjoner.

Nå er jeg negativ nå! Kanskje jeg skal skrive en bok med tittelen Hvordan tenke negativt? Kanskje det er noen som har skrevet det allerede. Typisk min flaks.

Nei nå skal jeg gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...