Gå til innhold

Damer vs menn ang. tissing

Anbefalte innlegg

Gjest Trueman
Skrevet

Når kvinner tisser, kan det komme kraftige ganske tykke stråler som varer kortere enn hos menn. Når menn tisser er strålen mye tynnere og de må stå lengre å tisse. Er menns urinrørhull mindre enn hos kvinner?

Fortsetter under...

Skrevet

De strålene jeg har sett fra menn er nå ganske så kraftige.... Men det er helt sikkert variasjoner på dette området også.

Skrevet

Det er nå veldig variabelt. Menns urinrør er ganske mye lenger enn kvinnens, og det er også større fare for avløpshinder hos menn (prostatahyperplasi), noe som kan føre til mindre kraftig stråle bl.a.

Skrevet

De strålene jeg har sett fra menn er nå ganske så kraftige.... Men det er helt sikkert variasjoner på dette området også.

Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle

Unge gjennom urinrøret? Hi hi, det var dagens!

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1201192087' post='3787652]

Unge gjennom urinrøret? Hi hi, det var dagens!

Au...:)

Annonse

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Gynekologi er ikke din sterke side, eller hva?

Skrevet

He. he..Da er det vel der du pleier å stikke kuken din.

Skrevet

Og du tror barn blir født gjennom urinrøret eller? Oh my God!!

Skrevet

Hahahaha! Vært bortpå mange damer, skjønner jeg?

*hikste*

Skrevet

Stakkars, ser du blir "mobbet" her :) Altså, tissestrålen (urinrøret) har ikke noe med fødsler å gjøre. Men jeg skal lure meg på hvor ordet drittunge kommer fra? Vet du? *sorry*

Skrevet

Stakkars, ser du blir "mobbet" her :) Altså, tissestrålen (urinrøret) har ikke noe med fødsler å gjøre. Men jeg skal lure meg på hvor ordet drittunge kommer fra? Vet du? *sorry*

Trodde unga kom ut urinrøret jeg, men kikket på et bilde av vagina og så at så ikke stemte. Drittunger kommer vel ut anus de?

Annonse

Skrevet

Trodde unga kom ut urinrøret jeg, men kikket på et bilde av vagina og så at så ikke stemte. Drittunger kommer vel ut anus de?

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...