Gjest Trueman Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Når kvinner tisser, kan det komme kraftige ganske tykke stråler som varer kortere enn hos menn. Når menn tisser er strålen mye tynnere og de må stå lengre å tisse. Er menns urinrørhull mindre enn hos kvinner? 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 De strålene jeg har sett fra menn er nå ganske så kraftige.... Men det er helt sikkert variasjoner på dette området også. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Det er nå veldig variabelt. Menns urinrør er ganske mye lenger enn kvinnens, og det er også større fare for avløpshinder hos menn (prostatahyperplasi), noe som kan føre til mindre kraftig stråle bl.a. 0 Siter
Gjest Dassen Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 De strålene jeg har sett fra menn er nå ganske så kraftige.... Men det er helt sikkert variasjoner på dette området også. Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle Unge gjennom urinrøret? Hi hi, det var dagens! 0 Siter
tonie Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1201192087' post='3787652] Unge gjennom urinrøret? Hi hi, det var dagens! Au... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle Gynekologi er ikke din sterke side, eller hva? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle He. he..Da er det vel der du pleier å stikke kuken din. 0 Siter
Bookworm Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle Og du tror barn blir født gjennom urinrøret eller? Oh my God!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle Hahahaha! Vært bortpå mange damer, skjønner jeg? *hikste* 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Hvis vi hadde levert en unge igjennom urinrøret hadde vi også fått en kraftig stråle Stakkars, ser du blir "mobbet" her Altså, tissestrålen (urinrøret) har ikke noe med fødsler å gjøre. Men jeg skal lure meg på hvor ordet drittunge kommer fra? Vet du? *sorry* 0 Siter
Gjest Dassen Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Stakkars, ser du blir "mobbet" her Altså, tissestrålen (urinrøret) har ikke noe med fødsler å gjøre. Men jeg skal lure meg på hvor ordet drittunge kommer fra? Vet du? *sorry* Trodde unga kom ut urinrøret jeg, men kikket på et bilde av vagina og så at så ikke stemte. Drittunger kommer vel ut anus de? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Trodde unga kom ut urinrøret jeg, men kikket på et bilde av vagina og så at så ikke stemte. Drittunger kommer vel ut anus de? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.