Gå til innhold

Utolig flau!


Gjest hihihihi - flau!

Anbefalte innlegg

Gjest hihihihi - flau!

Pinlig historie, men kan le i dag...

Ubehag nedentil førte meg til Olafia-klinikken..

Tenkte d var kjet å spare peng og ventetid til "vanlig"lege..

Har jo hatt samme kjæreste lenge og ikkeno tull, så tippet på bakterie..

Da jeg satt hos sykepleier, bare datt det uta meg at jeg jo har hatt det litt moro med en venninne.. Gudene vet hvor det kom fra!

Resultatet ble en lang informasjonstale om trygg jentesex, at man kan bruke gummihansker og dele dem opp, eller klippe opp kondom tips om "slikkelapper"!

Trodde jeg skulle besvime!

Aldri mer hvite-sexløgner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela26

Jeg ville sett meg om etter et hull aa hive meg nedi! Har selv opplevd noe kjempepinlig hos legen, men det skal jeg holde for meg selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

candyqueen_83

Jeg ville sett meg om etter et hull aa hive meg nedi! Har selv opplevd noe kjempepinlig hos legen, men det skal jeg holde for meg selv ;-)

Nei, kom igjen nå da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett meg om etter et hull aa hive meg nedi! Har selv opplevd noe kjempepinlig hos legen, men det skal jeg holde for meg selv ;-)

Fortell daaaa!

så blir det litt mindre flaut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Nei nei nei....:-) Folk vil tro jeg er gal eller noe, hehe:-)

Har du noen garanti for at vi ikke tror det allerede? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angela26

Har du noen garanti for at vi ikke tror det allerede? ;)

Aah!!??!!

Man har jo aldri garanti for noe, saa....:-) Om mulig ville dere trodd jeg var enda galere hvis jeg fortalte dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Aah!!??!!

Man har jo aldri garanti for noe, saa....:-) Om mulig ville dere trodd jeg var enda galere hvis jeg fortalte dere!

Eller evnt omtrent som alle oss andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Eller evnt omtrent som alle oss andre :)

Jeg er nok smaa gal innimellom, ogsaa vaagal. Innimellom er jeg helt gae`aern..Sikkert slik som dere ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok smaa gal innimellom, ogsaa vaagal. Innimellom er jeg helt gae`aern..Sikkert slik som dere ja!

Fortell, da! Fortell! Fortell!

*heier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah!!??!!

Man har jo aldri garanti for noe, saa....:-) Om mulig ville dere trodd jeg var enda galere hvis jeg fortalte dere!

Ja....Vi venter og venter....*trommer med fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Ja....Vi venter og venter....*trommer med fingrene*

Hvis du ikke vil miste matlysta fremover, saa faar jeg holde min lille, ekle hemmelighet for meg selv tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil miste matlysta fremover, saa faar jeg holde min lille, ekle hemmelighet for meg selv tror jeg.

Come on! Gi oss en goood latter! *du må dele*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...