Gå til innhold

Eggløsning etter SA


Gjest Hjerterdame

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerterdame

Eggløsning etter SA Hei. vi er et par på 42 år.hun har barn fra før. nå driver vi og prøver på nytt.ble gravid,var 7 uker på vei 2.jan 2008 men det ble en SA. blødde i 8 dager etterpå og nå har vi sex igjen for å se om vi er heldigere denne gangen. men etter SA,en har jo syklusen min kommet helt i utur. nå vet jeg jo ikke når jeg har eggløsning lenger. hvordan treffe riktig dag nå? vi har sex hver 3.dag i håp om å treffe ,men blir sliten av dette.har du noen råd til oss? fikk beskjed av min fastlege at jeg ikke behøvde å vente på TR før vi prøvde igjen.så da gjorde vi ikke det. - Hjerterdame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela26

Leit aa hoere om SA`en....

Legen har forsaavidt rett i det h*n sier, da EL kommer foer mensen.

Du kan kjoepe deg EL- tester paa apoteket, saa ser du naar EL finner sted.

Du kan kanskje kjenne paa kroppen naar EL er like rundt hjoernet, ved smerter/murringer , og/eller ved oekt utflod.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...