Gå til innhold

Problemer


Florencio

Anbefalte innlegg

I gaar maatte jeg kaste inn haandkleet, og ta turen til en medisinsk klinikk her.

Fikk en hyggelig, ung mannlig lege som fastslo infeksjon i leggen, tok blodproever for aa vaere sikker og ga meg penicillin. Kostet rundt 80 kroner for konsultasjon og like mye for medisin. Skal levere urinproeve idag (ikke lett aa tisse paa dagtid, bare svetter).

Saa i gaar kveld maatte jeg la de hjemloese vaere i fred. Sov istedet fra 19.00-7.00(!!!)

Idag proevde jeg meg paa en ny taktikk. Avtalte med en sykkeldrosje om aa kjoere ut maten for meg, etter at han hadde kjoept dagens aviser for meg. Joa, det var ikke noe problem.

Han skulle saa kjoere meg til en nettcafe med air condition, men selvfoelgelig var det bare tricks der og - de ville ikke sette paa air condition foer 10.00 selv om jeg ville betale ekstra, og med ett jeg hadde satt meg ned kom det ei sexy, lystig pike og satte seg ned ved siden av meg og stirret.

Kan ikke faa sagt hvor mye jeg hater saant... Saa jeg stakk, og gikk heller en runde i denne delen av byen jeg ikke har vaert foer. Fant foerst en nettcafe, men elendig air condition der og.

Tror jeg maa finne meg et egnet lokale samt egen PC og air condition, tror et blir billigere og.

Vel, her jeg er naa er det fint og kaldt, og da gaar det an aa skrive litt. Mulig jeg skifter bosted etterhvert. Skal undersoeke mer av byen naa. For mye tricksing her jeg bor.

See you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :) Kjipt med leggen din da...

''Tror jeg maa finne meg et egnet lokale samt egen PC og air condition, tror et blir billigere og.''

Du vil sikkert finne deg en bra pc. Du hvor mange grader er det dag og natt der du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Kjipt med leggen din da...

''Tror jeg maa finne meg et egnet lokale samt egen PC og air condition, tror et blir billigere og.''

Du vil sikkert finne deg en bra pc. Du hvor mange grader er det dag og natt der du er?

Dette innlegget skulle traades under det forrige da, hmm ikke lett aa forstaa tankegangen til webdesignere...

Vel, webmaster, flytt det gjerne under de andre i traaden "Mitt nye liv".

Oki. Jo det er rundt 32 grader her paa dagen og rundt 24 om natten. Idag sov jeg fra 13 til 17 igjen, helt utslitt. Leggen verker skikkelig, saa evnen til aa gi av meg selv er ikke stor. Blir litt deppa av aa moete saa stor motstand og.

Men skal forsoeke aa dele ut mat i kveld, om jeg saa maa ta taxi.

Blitt kjent med mange fra internett her, moett et par stykker, men er vanskelig med det evige pengemaset her. Kjoepe/ikke kjoepe kjaerlighet liksom? Vel, kjaerester koster uansett.... eller bedre aa si, det har sin pris :)

Vel, vondt naa.... orker ikke sitte lenge paa nett, saa gaar og spiser middag.

Ha en flott weekend pekkaline (og andre dolere)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget skulle traades under det forrige da, hmm ikke lett aa forstaa tankegangen til webdesignere...

Vel, webmaster, flytt det gjerne under de andre i traaden "Mitt nye liv".

Oki. Jo det er rundt 32 grader her paa dagen og rundt 24 om natten. Idag sov jeg fra 13 til 17 igjen, helt utslitt. Leggen verker skikkelig, saa evnen til aa gi av meg selv er ikke stor. Blir litt deppa av aa moete saa stor motstand og.

Men skal forsoeke aa dele ut mat i kveld, om jeg saa maa ta taxi.

Blitt kjent med mange fra internett her, moett et par stykker, men er vanskelig med det evige pengemaset her. Kjoepe/ikke kjoepe kjaerlighet liksom? Vel, kjaerester koster uansett.... eller bedre aa si, det har sin pris :)

Vel, vondt naa.... orker ikke sitte lenge paa nett, saa gaar og spiser middag.

Ha en flott weekend pekkaline (og andre dolere)

:)

Heisann! Hvordan står det til? Beinet bedre? Og har du funnet lokaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...