Gå til innhold

Harseleringsmail på salgs-nettside

Anbefalte innlegg

Gjest estepona
Skrevet

Hei dere,

trenger et lite råd. Den siste tiden har jeg lagt ut ting jeg ønsker å selge på en anerkjent salgs-nettside. Har bl.a lagt ut brudekjole, mammaklær, rideutsyr etc.

Samtlig tøy er lagt ut med bilde av meg. Jeg har lagt ut annonsene med ca en måneds mellomrom, og brudekjolen la jeg bl.a ut igjen nå - etter at jeg ikke fikk solgt den for 4 mndr siden.

Forrige gang jeg la ut brudekjolen fikk jeg en mail fra "aktuell kjøper" om jeg kunne tenke meg å selge den til et tetaterstykke der hele kjolen skulle tilgrises og ødelegges.

Denne gang fikk jeg omtrent samme mail om jeg kunne tenke meg å selge den til et amatør-teater som skulle kaste tomater på den.

Første gang jeg fikk mailen for 4 mndr siden, ble jeg rasende og kontaktet vedkommende (som selvsagt ikke skriver under med fullt navn) og sa jeg syns et var respektløst at "valget" fallt på min kjole (som er verdt rundt 20.000 kr). Fikk aldri svar, men nå har altså valget fallt på denne igjen.

I tillegg har jeg fått tilsvarende mail ang mammaklærne, hvor klærne skal brukes til å kle et utstoppet fugleskremsel.

Venter nå bare på en mail ang rideklærne...

vet ikke hvordan jeg skal ta dette. Er det noen som kjenner meg, som finner alle mine annonser? Er det noen som syns klærne er så stygge og tilfeldig at alt er mitt?

Vurderer sende mail til nettsiden, samt tilbake til vedkommende, men vet ikke hva jeg skal skrive.

Tips?

Skrevet

Jeg er helt sikker på at klærne dine er kjempefine og at dette bare er en dust som sender slike mailer til mange og tror h*n er rasende festlig. Ikke noe å bry seg med. Ikke svar vedkommende i alle fall, for da har h*n oppnådd akkurat det h*n ville.

Skrevet

*ler*

Kanskje du bør revurdere klesmaken din! :-)

Uansett, ikke gidd å ta deg bryet med å lage en sak ut av det. Velg heller et annet forum å selge klærne dine på.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke bry deg om, noens idioters mening, om hva som er festlig! Er helt enig med, Lillemus!

Klærne dine, er verdt gull, for riktig person, ikke sant...? Ikke bruk mer av din verdifulle tid til å ergre deg over idioter ;)

Gjest estepona
Skrevet

*ler*

Kanskje du bør revurdere klesmaken din! :-)

Uansett, ikke gidd å ta deg bryet med å lage en sak ut av det. Velg heller et annet forum å selge klærne dine på.

Jah, kanskje den er for dyr og fancy rett og slett. Alt er designer-tøy (DKNY, Gucci, etc), og fint, det er det jommen :)

Tipper det handler om et vesen som kjenner meg igjen og har det riktig så festlig på min bekostning jeg... :( *blæh*

Skrevet

Send gjerne en mail til nettsiden og informer dem - det er ikke helt usannsynlig at den samme fyren sender tilsvarende mail til andre også.

Men selve plageånden ville jeg ignorert.

Skrevet

Sikkert en som aldri hadde sjans på deg, som driver gjøn.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jah, kanskje den er for dyr og fancy rett og slett. Alt er designer-tøy (DKNY, Gucci, etc), og fint, det er det jommen :)

Tipper det handler om et vesen som kjenner meg igjen og har det riktig så festlig på min bekostning jeg... :( *blæh*

Svar bare lett lakonisk at dette pene tøyet ikke ville passe på noen med michelin mannen figur! Da får pipen en annen lyd tenker jeg! "ler"

random1365380890
Skrevet

Personen som driver med dette må ha store problemer i tilfelle, det er vel straff nok i seg selv ? :)

Det beste man kan gjøre med slike utskudd er å bare overse det, i andre tilfeller hvor man har blitt mobbet eller lignende er den beste og søteste hevnen å være suksessfull i livet og vise de det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...