Thomine Skrevet 14. juni 2001 Del Skrevet 14. juni 2001 Hei! i vinter ble jeg sykemeldt 100 % pga. depr./utbrenthet, gikk sykemeldt på full tid i 9 uker, siden har jeg gått 50 % sykemeldt, men jeg føler meg overhodet ikke bedre, i dag på jobben ble jeg spurt om hvordan jeg hadde det, og tårene bare spratt og jeg begynte å gråte, og jeg føler meg konstant tappet for krefter. hadde også en samtale med min overordnede, og han sier at han anbefalte meg å få meg en 100 % sykemelding igjen, slik at jeg kunne ta sommeren uten å måtte tenke på jobb, for de merket tydelig at jeg ikke fungertesom vanlig på jobben, og jeg må jo si at jeg har jo også selv merket at jeg ikke fungerer, for jeg er liksom bare der, jeg gjør nesten bare det jeg må, klarer liksom ikke å konsentrete meg om noe for tiden, men hvordan stiller dette seg da?, kan jeg bare si til min lege at jeg må ha 100 % sykemelding igjen, og bør jeg fortelle legen hva min sjef sa til meg om hvordan jeg pr. i dag fungerte på jobben?. Jeg fikk et brev fra TK, her for en stund siden med vedtak om fortsatt sykepenger på gradert sykemelding, og hvordan stiller dette seg nå hvis jeg får full sykemelding igjen? håper på et svar, gjerne fra noen som har opplevd noe lignende..... Tusen Takk for svar Mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29770-utbrenthetdepresjon-og-sykemelding/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ottar Grimstad, spesialist i allmennmedi Skrevet 16. juni 2001 Del Skrevet 16. juni 2001 Du kan gå sykmeldt til sammen i 52 uker. Etter dette blir det snakk om rehabiliteringspenger. I forhold til trygden spiller det ingen rolle om du er 50 eller 100% sykmeldt når det gjelder denne tidsgrensen. Selvsagt bør du fortelle legen din hvordan du har det og hva sjefen din sa om det. Jeg håper ting retter seg for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29770-utbrenthetdepresjon-og-sykemelding/#findComment-119336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.