Gå til innhold

TannpleieProdukter!

Anbefalte innlegg

Jeg bruker å kjøpe tannpleieprodukter hos Apoteker. Sist kjøpte jeg Hextril Mint som er mundskylleveske til rensing og infeksjoner. Hjelper den å forebygge infeksjon om jeg tar den 1gang pr uke uten at jeg faktisk har infeksjon?

Jeg kjøpte også tannbørste, Clinomyn sensitiv som koster betydelig mer enn i vanlig butikk. Tannkremen er egentlig for røykere, og jeg er en IKKE røyker, men jeg tenker jo at den kan virke dobbelt beskyttende om jeg bruker den daglig. Den hjelper for røykere og da må den nok hjelpe meget godt for de som ikke røyker mener jeg, hva tror Du?

Ønsker også å vite om de produktene som selges hos apotek for meget høye priser er bedre enn de i butikk, tenker da spesielt på tannbørster, munnvann.

Imøteser Deres snarlige tilbakemelding!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297716-tannpleieprodukter/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Du står nok godt rustet mot eventuell kariesangrep og har sikkert sunne friske tenner. Jeg ville byttet hexidril med vanlig fluorskylling dersom du ikke har spesielle problemer med tannkjøtt. Ingen vits å bruke sterkere produkter enn nødvendig. Det samme gjelder vel tannkrem. Man får ikke sterkere tenner av å bruke tannkrem for røkere, den inneholder midler som skal fjerne nikotin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297716-tannpleieprodukter/#findComment-2437496
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...