Gå til innhold

Mer analsex


Gjest Skytten-83

Anbefalte innlegg

Gjest Skytten-83

Hvor ofte er det vanlig i ha analsex? Dvs, dersom dere har prøvd det en gang, er det da vanlig å ha det oftere etterpå? Sånn som et par ganger i uken? I måneden? Og til dere gutter: Kunne dere vært sammen med ei jente som IKKE ville gå med på å ha analsex?

Typen min ønsker vi skal ha analsex, men jeg er litt usikker på om jeg vil. Jeg synes nemlig ikke det er særlig behagelig å få noe stikket inn der. Til og med stikkpiller, temperaturmåler o.l synes jeg er ubehagelig.

Vurderer allikevel å gi etter for presset.Han har nemlig hatt analsex med tidligere partnere og jeg vil jo være en like god elskerinne som dem! Kan jo også være det faktisk går greit og at det føles ok når jeg er opphisset..?!

Er derimot en annen ting jeg er litt redd for og det er at han skal begynne å foretrekke analsex fremfor vanlig sex. Er redd for at han skal finne det mindre opphissende med vanlig samleie, dersom har får "smaken på" analsex...

Noen som vet at dette kan bli tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde selvsagt ikke hatt noe i mot å være sammen med ei som ikke vil ha det. Men nå er ikke dette noe jeg praktiserer heller da.

Det skal vell mye til for at han vil foretrekke dette fremfor vanlig samleie, men heller bruke dette som et ekstra krydder.

Jeg synes ikke du skal være med på noe du ikke vil bare fordi du ikke vil være dårligere enn andre. Du kan jo være bedre i senga på andre måter enn hans tidligere sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du skal ikke sammenligne deg med hans tidligere sexpartnere. At han forteller om hva de har gjort for å presse deg, blir helt feil. Har du ikke lyst på analsex, så skal du ikke ha det bare for å glede ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex erstatter ikke "vanlig sex". Det er tross alt ikke alt. Hvor ofte varierer, det har ikke blitt noen hverdagssak med analt samleie i de forholdene jeg har vært i. Mer en helgegreie så å si. Litt pirring med fingre oftere sammen med annen sex.

Kunne selvsagt vært sammen med en jente som ikke ville ha analsex. På den annen side ville det være vanskelig med en som KUN ville kjøre misjonærstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skytten-83

Du skal ikke la deg presse til anal sex.

Tror heller ikke det er vanlig å bytte ut vanlig sex med anal sex.

Han har vel ikke direkte presset meg. Han sier at vi selvfølgelig ikke skal ha analsex dersom jeg ikke ønsker det. Men samtidig har han jo fortalt om sine tidligere erfaringer og jeg legger kanskje dermed et slags press på meg selv fordi jeg vil være "dårligere" enn hans eksdamer. Når alt kommer til alt har jeg nok bare litt dårlig selvtillit og er redd for å ikke være god nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skytten-83

Analsex erstatter ikke "vanlig sex". Det er tross alt ikke alt. Hvor ofte varierer, det har ikke blitt noen hverdagssak med analt samleie i de forholdene jeg har vært i. Mer en helgegreie så å si. Litt pirring med fingre oftere sammen med annen sex.

Kunne selvsagt vært sammen med en jente som ikke ville ha analsex. På den annen side ville det være vanskelig med en som KUN ville kjøre misjonærstillingen.

Jeg synes at ukentlig analsex hørtes ganske mye ut jeg...

Er det noen du har hatt analsex med som ikke har likt det? Jeg er litt bekymret for at meg og typen min skal planlegge dette veldig nøye og bruke veldig lang tid på alle mulige forberedelser, for så å IKKE klare å gjennomføre det alliekevel fordi det er for vondt eller ubehagelig...

Og så er jeg redd for at dersom vi faktisk klarer å gjennomføre det, så blir han skuffet dersom jeg ikke synes det var noe særlig og ikke ønsker å prøve det om igjen. Kanskje han vil bli mer skuffet da, enn om vi aldri hadde prøvd det sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke direkte presset meg. Han sier at vi selvfølgelig ikke skal ha analsex dersom jeg ikke ønsker det. Men samtidig har han jo fortalt om sine tidligere erfaringer og jeg legger kanskje dermed et slags press på meg selv fordi jeg vil være "dårligere" enn hans eksdamer. Når alt kommer til alt har jeg nok bare litt dårlig selvtillit og er redd for å ikke være god nok..

Du er god nok som du er! :0)

Og om dere prøver,er det jo bare å si stopp underveis.

Anal sex er som regel ikke godt de første gangene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gikk glipp av det

Du er god nok som du er! :0)

Og om dere prøver,er det jo bare å si stopp underveis.

Anal sex er som regel ikke godt de første gangene...

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor gidden man da å fortsette, hvis det ikke er godt de første gangene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor gidden man da å fortsette, hvis det ikke er godt de første gangene?

Fordi det er "godt-vondt" ;0)

De fleste syns vel ikke vanlig sex er gpodt de første gangene heller,men likevel forsetter man med det.

Spenningen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at ukentlig analsex hørtes ganske mye ut jeg...

Er det noen du har hatt analsex med som ikke har likt det? Jeg er litt bekymret for at meg og typen min skal planlegge dette veldig nøye og bruke veldig lang tid på alle mulige forberedelser, for så å IKKE klare å gjennomføre det alliekevel fordi det er for vondt eller ubehagelig...

Og så er jeg redd for at dersom vi faktisk klarer å gjennomføre det, så blir han skuffet dersom jeg ikke synes det var noe særlig og ikke ønsker å prøve det om igjen. Kanskje han vil bli mer skuffet da, enn om vi aldri hadde prøvd det sammen?

Det viktigste er at man har lyst på analsex der og da, ikke hvor ofte det blir. Bedre å ha det nødvengige hjelpemidler klar i nattbordskuffen dersom man får lyst på det. "Vanlig" sex kan utvikle seg til analsex iblant, men analsex må ikke nødvendigvis inkludere analt samleie heller.

Tja, nå har jeg ikke hatt analsex med så mange at det representerer noe slags statistikk, men etter noen ganger har alle likt det. På den annen side var dette alle jenter som virkelig ville prøve, og selv da var ikke de første par gangene så veldig godt for dem. Foruten tålmodighet og god komunikasjon er trikset for begge å lære å nyte forberedelsene like mye som målet. Nesten ihvertfall ;)

Hvis dere prøver men finner ut at dette ikke er noe for deg må han respektere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiemonster

Du er god nok som du er! :0)

Og om dere prøver,er det jo bare å si stopp underveis.

Anal sex er som regel ikke godt de første gangene...

Man kan saktens bruke mange år på å prøve å ha analsex, så lenge det ikke er press med i bildet. Mange flere kvinner enn de som tror det selv vil mest sannsynlig nyte analsex så lenge det er fritt for press og negative tanker, og bare snakk om stimulans og intimitet. Det er en del av kroppen som, på tross av at den ikke er skapt for penetrasjon, har enormt med nerver og utmerket godt kan brukes for nytelsens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg hadde selvsagt ikke hatt noe i mot å være sammen med ei som ikke vil ha det. Men nå er ikke dette noe jeg praktiserer heller da.

Det skal vell mye til for at han vil foretrekke dette fremfor vanlig samleie, men heller bruke dette som et ekstra krydder.

Jeg synes ikke du skal være med på noe du ikke vil bare fordi du ikke vil være dårligere enn andre. Du kan jo være bedre i senga på andre måter enn hans tidligere sexpartnere.

Vi prøvde analsex for ikke så lenge siden og jeg ELSKER det;)

Det kan være ubehagelig eller vondt, men si i fra.. gå ut eller bytt stilling.. Anbefaler på siden men noen fingrer i skjeden;) HÆRLIG;)

vi har ikke byttet ut vanlig sex med analsex.. men går ofte over til analsex mot slutten;) Og så er det jo genialt under mensen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...