Gå til innhold

utdrikningslag med bare jenter?


Gjest bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest bryllup

Jeg er jente selv, men har nesten bare guttevenner. Har kanskje 5-6 jentevenner, men bare 1-2 nære. Sånn har det blitt fordi på skolen var vi under 10% jenter. Og jeg trives best med gutter. Har samboer nå. Hvis vi skal gifte oss en gang syns jeg det blir pinlig å ha utdrikningslag fordi vi antageligvis hadde blitt 3-4 stykker. Har alle utdrikningslag? Og kan man gjøre en vri på det og ha det sammen med samboeren sitt? Gjøre det til en førbryllupsfest istedet på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det syns jeg høres hyggelig ut. Det trenger ikke å være bare jenter. Hvorfor dele det opp hvis man har det bedre med å være alle sammen sammen?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Vi skal ogsaa gifte oss, og har pratet om aa lage en felles feiring, isteden for utdrikninglag hver for oss. Det tror jeg blir kjempekos, ute aa spise god mat, og finne paa noe goey sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ogsaa gifte oss, og har pratet om aa lage en felles feiring, isteden for utdrikninglag hver for oss. Det tror jeg blir kjempekos, ute aa spise god mat, og finne paa noe goey sammen :-)

Syns dere skal invitere alle dolerne :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela26

Syns dere skal invitere alle dolerne :-D

Ja det ville jo vaert arti aa moetes!! :-)

Da maa dere begynne aa spare, bryllupet staar i juli 2009!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Jeg ville ikke hatt det sammen - men du kan jo invitere gutter for det? Eller - det er ikke du som inviterer, det er forloveren din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...