Lillemus Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har vært på skitur i dag og var iskald på puppene da jeg kom hjem og sånt vil man jo ikke ha noe av! Noen som har prøvd noen av disse og kan si noe om str: http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=06&prodid=3885 Jeg skulle vel hatt 75E, men de går bare til 75D, noen som vet om de er store i str? Noen annen finner jeg ikke i farten, men kanskje noen her inne vet? 0 Siter
frosken Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg syntes ikke de var store i størrelsene. Fant ingen med stor nok cup. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Vet at Devold har ull-bher, og tror de er i str s-xl. 0 Siter
grot Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har aldri sette ull-bh jeg. Har vel ikke egentlig tenkt tanken på at det finnes heller. Men de så jo kjempefine/gode ut. ER også stort sett kald på puppene når jeg er ute og jogger og vurderte lenge å legge mine gamle ammeinnlegg i ull nedi bh:-) Men disse var jo noe smartere da. Alt hva man kan finne tips om her inne:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Vet at Devold har ull-bher, og tror de er i str s-xl. Hm... Da må jeg vel innom en sportsbutikk i byen antar jeg, og hvilken str. jeg må ha med str aner jeg overhode ikke! 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Jeg syntes ikke de var store i størrelsene. Fant ingen med stor nok cup. Har du prøvd dem altså? Hvilken str bruker du til vanlig og hvilken str prøvde du da? Jeg har gått ned såpass mye i vekt at jeg tror 70DD er riktigere nå enn 75E som var riktig for halvannet år siden. 0 Siter
frosken Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Har du prøvd dem altså? Hvilken str bruker du til vanlig og hvilken str prøvde du da? Jeg har gått ned såpass mye i vekt at jeg tror 70DD er riktigere nå enn 75E som var riktig for halvannet år siden. Jeg prøvde den med størst cup som de hadde i den butikken jeg var, men jeg husker ikke med sikkerhet om de hadde D-cup inne. Bruker til vanlig 75 D eller E. Aclima sine er uansett vesentlig bedre enn Devold sine, da Devold ikke har forskjellige cup-størrelser, det er kun vidden rundt som varierer. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Skrevet 26. januar 2008 Jeg prøvde den med størst cup som de hadde i den butikken jeg var, men jeg husker ikke med sikkerhet om de hadde D-cup inne. Bruker til vanlig 75 D eller E. Aclima sine er uansett vesentlig bedre enn Devold sine, da Devold ikke har forskjellige cup-størrelser, det er kun vidden rundt som varierer. Jeg så det, med str. fra S-XL aner det meg at mine pupper ikke er i målgruppa.... Men hvor forhandles den andre bh'en da?!! 0 Siter
frosken Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Jeg så det, med str. fra S-XL aner det meg at mine pupper ikke er i målgruppa.... Men hvor forhandles den andre bh'en da?!! Aclima forhandles av ganske mange sportsbutikker, har blant annet sett det i sport1 og Anton de siste ukene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Aclima forhandles av ganske mange sportsbutikker, har blant annet sett det i sport1 og Anton de siste ukene. Anton?! Sport 1 er det her borte, men de har ikke hatt noe som passer meg av sports-bh tidligere, men jeg kan jo alltids høre igjen til uka... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.