Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra!!

Flere med ambisjoner...røødme..

Jeg kom akkurat inn fra tur og med fare for å høres ut som en gammel tante, kan jeg anbefale å mate ender... Hihihi

Faktisk koselig også blir man kvitt gammelt brød...

Ellers må jeg bare annbefale pilates dvd (kjøpt på xxl, men er fra pilates room)! jeg ble rolig og avstresset!!

Lykke til!

Så bra!!

Jeg kom akkurat inn fra tur og med fare for å høres ut som en gammel tante, kan jeg anbefale å mate ender... Hihihi

Ellers må jeg bare annbefale pilates dvd (kjøpt på xxl, men er fra pilates room)! jeg ble rolig og avstresset!!

Lykke til!

Det hele kan ende med at det er vanskelig å la en dag gå uten å ha trent... Som f.eks. når man egentlig holder på å skrive eksamensoppgaver, DA er det helt nødvendig å gå på trening! Merkelig så fristende det er å forlate skrivebordet, jeg har klart å holde meg inne inntil nå, men nå er det slutt! Bosu er neste aktivitet for meg i kveld :-)

Det hele kan ende med at det er vanskelig å la en dag gå uten å ha trent... Som f.eks. når man egentlig holder på å skrive eksamensoppgaver, DA er det helt nødvendig å gå på trening! Merkelig så fristende det er å forlate skrivebordet, jeg har klart å holde meg inne inntil nå, men nå er det slutt! Bosu er neste aktivitet for meg i kveld :-)

Bosu? En treningsform for de maksimalt uhelbredelige! Hva blir det neste?

Annonse

Så bra!!

Lykke til!

Å mate ender er kjempekoselig! :o) Vi har nylig hengt opp fuglebrett og det er like stor stas hver gang det er en fugl bortpå. :o)

• 5 uker senere...

hihi - kjenner meg igjen!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...