Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er deilig når man har gjort noe man blir fornøyd med :) Unner deg det, men sol har jeg også uansett vask eller ei hehe

Gjest så godt å få det unna !
Skrevet

Her er huset også helt rent etter helgen, stod opp kl 0630 med gemalen, satt over ei vaskemaskin, tørka støv og støvsuga mesteparten av huset, vekte unga, fikk de avgårde på skolen, fortsatte på rommene deres samt vårt soverom. Slang klæra i tørketrommelen satt over en ny vask, før jeg ordna vaskevann å vaska gulvene.

Da tørketrommelen peip å sa den var ferdig, la jeg sammen klæra og ryddet vekk de.

Så tok jeg på meg uteklær, tok meg en laaaaang gåtur sammen med ei venninne i solskinnet. Kom hjem nå sammen med skolebarna mine, og datt ned her foran PC`n mens de nå gjør lekser :)

Skrevet

Her er huset også helt rent etter helgen, stod opp kl 0630 med gemalen, satt over ei vaskemaskin, tørka støv og støvsuga mesteparten av huset, vekte unga, fikk de avgårde på skolen, fortsatte på rommene deres samt vårt soverom. Slang klæra i tørketrommelen satt over en ny vask, før jeg ordna vaskevann å vaska gulvene.

Da tørketrommelen peip å sa den var ferdig, la jeg sammen klæra og ryddet vekk de.

Så tok jeg på meg uteklær, tok meg en laaaaang gåtur sammen med ei venninne i solskinnet. Kom hjem nå sammen med skolebarna mine, og datt ned her foran PC`n mens de nå gjør lekser :)

wow!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...