Gå til innhold

Hva kan jeg ta for frakt??


Gjest selgeren

Anbefalte innlegg

Gjest selgeren

Jeg skal selge en datamaskin på nettet og en person lurer på om jeg kan levere den hjemme hos de, men jeg må låne meg en bil siden jeg ikke har og kjøre 2mil, hva jeg jeg ta for det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke har du bil og så sier du at du kan levere ......

Da hadde jeg sagt det som det var til de som skal kjøpe, at jeg ikke har bil, og at de evt. må betale drosjeregningen for deg tur/retur, eller om de kommer å henter maskina selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest selgeren

300kr. Da tenker jeg drivstoff og som om en leier en tilhenger, 200kr timen. Hør med flere du :)

Trenger ikke henger da, er ikke så stor PC :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest selgeren

Hva med å sende den på posten i oppkrav

Nei, det blir et mareritt å pakke ned en hel PC med skjerm, printer og ratt og pedaler og masse styr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger ikke henger da, er ikke så stor PC :))

Nei haha. Tenkte at du liksom tok litt for kjøring, eks betale bileieren 200kr, eller ta dem selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest selgeren

Nei haha. Tenkte at du liksom tok litt for kjøring, eks betale bileieren 200kr, eller ta dem selv :)

Får høre hva kjøper mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det blir et mareritt å pakke ned en hel PC med skjerm, printer og ratt og pedaler og masse styr :)

Plutselig ble det mer enn en datamaskin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har du bil og så sier du at du kan levere ......

Da hadde jeg sagt det som det var til de som skal kjøpe, at jeg ikke har bil, og at de evt. må betale drosjeregningen for deg tur/retur, eller om de kommer å henter maskina selv.

Enig.

Jeg har bil, men hadde ikke giddet å levere varer som selges brukt likevel;-) de får værsågod komme og hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde prøvd meg på at de henter siden du ikke har bil. Ellers er statens sats for kjøring 3,- pr. kilomenter. Kanskje noe å gå ut i fra????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Mmm, mente hel maskinen :)

Printer mm er ikke en del av "hele maskinen" - da heter det pc med alt tredjeparts utstyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...