Gå til innhold

Engstelig for fremtiden ja..


Gjest fnugget

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

Har fått det for meg at behandleren min sitter og ler av meg inne i seg. Eller, jeg er redd han skal gjøre det. Siden jeg nå ikke går på AD lenger og er mer meg selv. Og at han skal oppdage at jeg er en person han får antipati mot og ikke liker. Og dermed ikke kan behandle. Det må være noe ekkelt med meg, siden jeg synes at en del menn har overtredt grenser ift meg opp gjennom. Føler skam. Er ikke inviterende tror jeg. Hvorfor skulle jeg være det.

Det har blitt frigjort masse energi i kroppen min nå når jeg ikke går på AD lenger. Føler meg ganske hyper i grunn, som om jeg svever. Men egentlig en ekkel følelse for jeg er redd for at jeg vil lande med et brak snart. Sånn som det var før.

Men kanskje det føles sånn fordi det er som om jeg har hoppet utfor et stup og overlevd. Vet ikke. Er altså fullt bevisst på det som skjer, tror jeg. Har også begynt å få igjen drømmer som jeg hadde da jeg var yngre. Nå skal jeg altså slutte på de andre medisinene også etterhvert. Det er vel et dristig prosjekt det å ikke begynne på igjen med fontex. Altså være helt uten medisiner. Kanskje realiteten blir for hard. Men har egentlig aldri følt at medisiner har hjulpet noe særlig. Er bare redd for å klare meg uten.

Og så er jeg redd for at folk skal avsky meg. Har forandrer meg siste tida. Har så mye mer energi i kroppen selv om det sliter å ha det vanskelig. Men klarer ikke kvitte meg med tanken om at noen skal dolke meg i ryggen eller droppe meg. Vettskremt bare ved tanken, fatter ikke at jeg tok sjansen på å stole på noen igjen. Og så skal avgårde til den plassen å kvitte meg med resten av medisinene. Orker ikke tenke mer, blir for mye. Kunne bare ønske jeg fant i pauseknapp for grubling.

Beklager at jeg maser for tida, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillebolla

I morges var jeg også småkvalm og meget grublende, men nå er det mye bedre!!!

En lang tur, med andemating (høy tantefaktor, jada...) og jeg er faktisk roligere...

Gruer meg sånn til å slutte på medisiner jeg også, men når jeg hører "Gabriellas song" (fra "Så som i himmelen"), tror jeg at jeg skal klare det!

Lykke til - og du er ikke alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neelie (ferri)

Hei fnugget!

Jeg tror dette kommer til og gå helt fint jeg! Nedturer iblandt og fine oppturer hvor du merker at du mestrer og overlever!

Behandleren din tenker sikkert ikke stygt om deg!!

Oppmuntrende dytt ut i en vakker fremtid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugget

Hei fnugget!

Jeg tror dette kommer til og gå helt fint jeg! Nedturer iblandt og fine oppturer hvor du merker at du mestrer og overlever!

Behandleren din tenker sikkert ikke stygt om deg!!

Oppmuntrende dytt ut i en vakker fremtid ;)

Takk for den dytten :o)

Håper ikke han gjør det...spurte han i dag og han sa nei...

Vet det blir tøft når jeg skal til den klinikken. Jeg er nok avhengig av den imovanen jeg går på hver dag. Og lyricaen i og med at jeg får ruseffekt av den.

Kan ikke forestille meg å leve livet uten imovane og helst hauger dem!! Men Jeg SER det er best jeg drar.

Hååper for deg at du kommer deg ovenpå etterhvert... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fnugget

I morges var jeg også småkvalm og meget grublende, men nå er det mye bedre!!!

En lang tur, med andemating (høy tantefaktor, jada...) og jeg er faktisk roligere...

Gruer meg sånn til å slutte på medisiner jeg også, men når jeg hører "Gabriellas song" (fra "Så som i himmelen"), tror jeg at jeg skal klare det!

Lykke til - og du er ikke alene!!

Takk lillebolla :o)

Har kommet frem til at jeg skal begynne på igjen på fontex, i og med at jeg skal seponere de andre medisinene. Så kan jeg jo slutte på fontex igjen når jeg har det bedre:)

Lykke lykke til med nedtrappingen du og! :o) Vær snill mot seg selv og ta det rolig, ikke stress når du skal trappe ned. Ta godt vare på deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Takk lillebolla :o)

Har kommet frem til at jeg skal begynne på igjen på fontex, i og med at jeg skal seponere de andre medisinene. Så kan jeg jo slutte på fontex igjen når jeg har det bedre:)

Lykke lykke til med nedtrappingen du og! :o) Vær snill mot seg selv og ta det rolig, ikke stress når du skal trappe ned. Ta godt vare på deg selv :)

Evigheter siden, men må bare fortelle:

Jeg har sluttet på alt av medisiner og trener i stedet!

Ikke alltid like lett, men over 3 mnd nå og _vil_ klare dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...