Gjest Hubcap Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Er det noe en psykolog kan hjelp med eller hvor henvender man seg for slikt? 0 Siter
neelie (ferri) Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Kanskje det kommer litt ann på hvorfor og hva slags PC avhengighet du mener. Jeg har brukt PC'en for det meste til og flykte fra virkeligheten som en trøst nesten, fristed. 0 Siter
neelie (ferri) Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Kanskje det kommer litt ann på hvorfor og hva slags PC avhengighet du mener. Jeg har brukt PC'en for det meste til og flykte fra virkeligheten som en trøst nesten, fristed. Og da blir neste spørsmålet, hvorfor vil jeg flykte fra virkeligheten... etc Ble ikke helt ferdig.. tror det behandles av psykologer ja, avhengiheter. men vel være litt motivert for det? Eller ha nådd en bunn allerede og ser at man trenger forrandring? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.