blesha Skrevet 15. juni 2001 Del Skrevet 15. juni 2001 Styret på skolen jeg går på har bestemt at klassene skal omorganiseres til høsten, og da må jeg begynne i ny klasse. Det vil jeg ikke, for jeg har endelig begynt å føle meg trygg med dem jeg går i klasse med dette skoleåret. Teit å ta opp dette 2 - TO dager før skoleslutt.... Vet ikke om hvor mye praksis vi får neste skoleår heller. Dette skoleåret har vi hatt 2 dager praksis og 3 dager på skolen pr. uke, og det har fungert veldig fint for meg. Hvis vi skal begynne å være på skolen 4 dager i uka, kommer det til å bli mye tøffere! Var nettopp i et møte med klasseforstanderen min, rådgiveren og spes.pedagog, fikk beskjed om å tenke meg om i helga, og fortelle på mandag hva jeg tenker rundt dette. Jeg vet så lite rundt opplegget, det er nok derfor jeg blir så usikker. Begynte å grine da de fortalte hva som skjer. Elevene fra min klasse (2-årig VK!) skal ha "individuell tilrettelegging", som de kaller det. Hele klassen min går i oppløsning, og den tryggheten det har tatt ett helt år å bygge opp, bare detter bort! Går bare rundt og vil grine, det er j*****! Lurer på hvordan dette kommer til å ende... *krysser fingrene og håper i det lengste* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29810-trist-laila-please-les/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laila Sundgot Schneider, Lege Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Kjære blesha! Du har vel allerede vært på møtet i dag? Jeg skjønner at det kan virke truende for deg med noe nytt, ukjent,- nå når du endelig kanskje hadde en følelse av ev viss trygghet i klassen din. Likevel har du vist overfor deg selv at du klarer "å binde deg, knytte bånd" og føle en viss trygghet ved det. Dette er viktig på veien videre og når du har klart det i år- hvorfor skal du ikke klare det til neste skoleår igjen? Kanskje du skal prøve å ta det som en utfordring? Vi kan ikke alltid velge hvem vi ønsker å møte på vår vei, kanskje "det nye opplegget" på skolen din vil fungere vel så bra for deg? Håper du på møtet i dag har fått svar på noen av dine spørsmål og at det ga deg mer ro enn bekymringer for kommende skoleår,du ønskes god sommerferie i fra skolen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/29810-trist-laila-please-les/#findComment-119821 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.