Gå til innhold

yasminelle, ikke mens

Gjest forvirret 26

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret 26

Hei! Jeg er en jente\kvinne på 26 år. Jeg har to barn på 6 og 1 år. Jeg har sannsynligvis pco, derfor tok det veldig lang tid for meg å bli gravid for andre gang. Når han var 8mnd begynte jeg på yasminelle, dette fungerte bra, men jeg ville ta en pause for å se om jeg hadde regelmessig syklus. Det hadde jeg, og etter tre mnd begynte jeg på nytt brett. Jeg tok første pille siste dag av mens, noe de sa på apoteket var helt sikkert. Etter en uke begynte jeg på antibiotika, og reagerte med diare på det. en uke etter glemte jeg pillen. En uke før jeg skulle ha mens fikk jeg en liten blødning som jeg først trodde var mensen, men den varte kun et par dager, og jeg blødde lite i forhold til vanlig med p-pille mens. Har ikke fått mens til forventet tid, da hadde jeg kun litt rosafarget utflod de to første dagene. Har hatt menssmerter til og fra de siste ukene, og brystene er ømmere enn vanlig. Men gravitestene jeg har tatt har vært negative.. Kan det være en annen grunn til at mensen uteblir, eller var det mensen jeg hadde? Blir frustrert av å ikke vite. Kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...