Gjest forvirret 26 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei! Jeg er en jente\kvinne på 26 år. Jeg har to barn på 6 og 1 år. Jeg har sannsynligvis pco, derfor tok det veldig lang tid for meg å bli gravid for andre gang. Når han var 8mnd begynte jeg på yasminelle, dette fungerte bra, men jeg ville ta en pause for å se om jeg hadde regelmessig syklus. Det hadde jeg, og etter tre mnd begynte jeg på nytt brett. Jeg tok første pille siste dag av mens, noe de sa på apoteket var helt sikkert. Etter en uke begynte jeg på antibiotika, og reagerte med diare på det. en uke etter glemte jeg pillen. En uke før jeg skulle ha mens fikk jeg en liten blødning som jeg først trodde var mensen, men den varte kun et par dager, og jeg blødde lite i forhold til vanlig med p-pille mens. Har ikke fått mens til forventet tid, da hadde jeg kun litt rosafarget utflod de to første dagene. Har hatt menssmerter til og fra de siste ukene, og brystene er ømmere enn vanlig. Men gravitestene jeg har tatt har vært negative.. Kan det være en annen grunn til at mensen uteblir, eller var det mensen jeg hadde? Blir frustrert av å ikke vite. Kan jeg være gravid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.