Gå til innhold

Date i kveld! (Torsdag)


Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Åh, første... Skummelt...

Og, litt spennende :)

Sette seg på hesten igjen, ikke sant? Det er sånn det gjøres? Har brukt kvelden på The Secret - og har så smått påbegynt en plan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Har brukt kvelden på The Secret - og har så smått påbegynt en plan. :)''

Spennende! Jeg leser hver dag, litt og litt. Den boka har noe for seg ja :) Du får se for deg daten at den går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Hvordan kom du over denne personen da?

Og lykke til!

Han fant meg på nettet :)

Det er mange som har meldt sin interesse, men dette var den eneste som jeg faktisk synes virket interessant nok til å treffe. Jeg er jo fortsatt låst på eksen, det er ham jeg vil ha - men litt tidsfordriv er ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Han fant meg på nettet :)

Det er mange som har meldt sin interesse, men dette var den eneste som jeg faktisk synes virket interessant nok til å treffe. Jeg er jo fortsatt låst på eksen, det er ham jeg vil ha - men litt tidsfordriv er ok.

Tidsfordriv er ikke så dumt. Før du vet ordet av det kan du ta deg i å tenke mer på den nye daten enn exen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Tidsfordriv er ikke så dumt. Før du vet ordet av det kan du ta deg i å tenke mer på den nye daten enn exen. :-)

Det er jo planen da :)

Jeg får ikke gjort noe med at han ikke vil ha meg, Secret eller ikke - så da får man kanskje håpe at det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Det er jo planen da :)

Jeg får ikke gjort noe med at han ikke vil ha meg, Secret eller ikke - så da får man kanskje håpe at det går over snart.

Det gjør det, vet du!

Jeg tror at det å treffe nye, kjekke menn, er en bedre måte enn å tenke på exen som en drittsekk, rett og slett fordi du da tenker på han. Det er mye bedre at bevisstheten din blir fylt opp av noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Det gjør det, vet du!

Jeg tror at det å treffe nye, kjekke menn, er en bedre måte enn å tenke på exen som en drittsekk, rett og slett fordi du da tenker på han. Det er mye bedre at bevisstheten din blir fylt opp av noen nye.

Jepp, det er planen min også :)

Sånn rent mentalt er jeg ikke klar for å gå inn i noe nytt forhold, eller ha sex med noen andre eller noe sånt - men det er greit med litt oppmerksomhet for selvtilliten, og å gjøre noe hyggelig når jeg har barnefri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jepp, det er planen min også :)

Sånn rent mentalt er jeg ikke klar for å gå inn i noe nytt forhold, eller ha sex med noen andre eller noe sånt - men det er greit med litt oppmerksomhet for selvtilliten, og å gjøre noe hyggelig når jeg har barnefri :)

Kos deg og nyt kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Var det ikkje du som skulle gi deg med det der?

Etter han der "skijappen" ?

Jeg skal ikke ha kjæreste :)

Men, jeg liker å kline - så det har jeg ikke tenkt å slutte med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...