Gjest Sjasmin Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei! Gravid uke 5+5. Begynte å blø/litt brunutflod 4+5, altså for en uke siden. Tok blodprøve 4+6, fått svar. Hcg var på 1500. Tok ny prøve 5+2, den var på 5200. I går og i dag har jeg begynt å blø litt mer, så blir litt bekymret. Ikke spesielle smerter, minde enn jeg hadde i begynnelsen, da det var mye stikking og mens murring. Samtidig så har jeg blitt mer kvalm, blodårene på magen og brystene er blitt mer og mer synlig, og jeg har fremdeles høy temp. Ca en grad høyere enn vanlig. Tenkte å ta en tur til legen i mrg for ny blodprøve, men blir så utrolig sliten psykisk av å gå rudnt sånn her. Hva kan det være? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Småblødninger er slett ikke uvanlig i tidlig graviditet. De behøver ikke å bety noe, men kan være et tegn på at det går galt. (ikk mye hjelp i dette, mao) Svært mange her inne har opplevd blødninger, og for de _fleste_ går det bra. Selv har jeg tre svangerskap med varierende grader av blødninger bak meg - og heldigvis gikk det bra med alle :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.