Gå til innhold

Et tips :-)


Gjest Jente31

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Hei, jeg vil bare gi dere et tips, som iallefall funka for meg.

Etter en tøff utredningstime denne uka, var jeg helt på felgen etterpå, jeg fikk en voldsom reaksjon hvor jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Jeg satt med tanker om at jeg ikke takler dette alene og at jeg kommer til å bryte sammen. Jeg hadde heller ingen å støtte meg til, dessuten har jeg vanskelig for å støtte meg til noen når dette skjer, i hele tatt slippe noen innnpå meg.

Vel. Det jeg gjorde, var å sette meg ned å skrive ned alt. Og så tenkte jeg at dette skal jeg ta med meg til legen neste gang.

Dette hjalp meg utrolig bra. Etterpå fungerte jeg fint.

Om jeg skal ta det med meg til legen er jeg usikker på om har noe nytteverdi. Men poenget er at det hjalp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...