Gå til innhold

Vært sammen lenge? Kliner dere mye?


Gjest gomle

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 13 år, mannen min elsker å kline, og skal stikke tunga inn i munnen min flere ganger hver dag. Nytter ikke å gi ham et lett kyss på munnen uten at han må åpne munnen på vidt gap. Jeg liker det ikke. Vil helst bare kline når vi har det riktig koselig, eller når vi har sex. Hvordan er det med dere andre som har vært sammen i årevis, kliner dere mange ganger om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt ;o) Nei, vi kliner ikke flere ganger om dagen, nei. Synes det er unødvendig å være borti drøvelen hans så ofte... *humre* Mer kos, klem og kyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kliner nesten ikke når vi har sex engang, vi. ;)

Nusser, koser og klyper hverandre i rompa, er det vi gjør daglig.

Å, jeg er misunnelig. Jeg får ikke gitt ham en klem engang jeg, før han sluker meg.. Så dermed blir det jo til at jeg prøver å sky unna som best jeg kan for å forsvare meg mot denne kliningen, og det er jo litt trist.. Jeg vil også ha kos, klapp og klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er misunnelig. Jeg får ikke gitt ham en klem engang jeg, før han sluker meg.. Så dermed blir det jo til at jeg prøver å sky unna som best jeg kan for å forsvare meg mot denne kliningen, og det er jo litt trist.. Jeg vil også ha kos, klapp og klem!!

Hva sier han selv om saken, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier han selv om saken, da?

Han blir sur hvis jeg vrir meg unna eller sier at jeg ikke vil kline, og det skjer jo ganske ofte. Har ikke snakket skikkelig med ham, det er jo ikke så lett å si "nå skal du høre, jeg liker egentlig ikke å kline med deg".. Når han "overfaller" meg legger han også den ene hånden på puppen min, skikkelig trivelig.. Og det gjør ingen forskjell om alle ungene er tilstede. Så, som sagt, jeg bruker mye energi på å sno meg unna ham så han ikke skal få "tak" i meg. Tenkte å høre her hvordan andre har det, dersom de fleste ikke har det som oss, så får jeg vel mot til å snakke litt mer med ham om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok til å spise opp da skjønner du:-)

Nei, slik klining er ikke ofte, men kos, klem og stryking er nesten daglig.

Ja, han påstår at han er så "klengete" fordi jeg er så fin.. Men jeg tror han bare er sånn, så hadde jeg vært stygg så hadde han nok klina like mye likevel, hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sur hvis jeg vrir meg unna eller sier at jeg ikke vil kline, og det skjer jo ganske ofte. Har ikke snakket skikkelig med ham, det er jo ikke så lett å si "nå skal du høre, jeg liker egentlig ikke å kline med deg".. Når han "overfaller" meg legger han også den ene hånden på puppen min, skikkelig trivelig.. Og det gjør ingen forskjell om alle ungene er tilstede. Så, som sagt, jeg bruker mye energi på å sno meg unna ham så han ikke skal få "tak" i meg. Tenkte å høre her hvordan andre har det, dersom de fleste ikke har det som oss, så får jeg vel mot til å snakke litt mer med ham om dette.

Dette høres jo ikke noe særlig ok ut, da. Ting skal jo være gjensidig. Han senser jo ikke hvor du "er". Da blir jo oplevelsen og samspillet helt feil. Jeg har opplevd noe lignende, det er utrolig irriterende, leit, og dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo ikke noe særlig ok ut, da. Ting skal jo være gjensidig. Han senser jo ikke hvor du "er". Da blir jo oplevelsen og samspillet helt feil. Jeg har opplevd noe lignende, det er utrolig irriterende, leit, og dumt.

Joda, han senser hvor jeg "er", han bryr seg bare ikke om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nei, det blir nok ingen klining daglig, nei, langt der i fra.

Ønsker meg på ingen måte klining flere ganger om dagen. Men flere ømme kyss? Ja, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Nå er samboeren min og jeg relativt unge (22 og 25 år), så vet ikke om du er interessert i å vite hvordan det ligger an her, men vi har vært sammen i 6 år og driver ikke å kliner på daglig basis nei. Vi kysser, koser og klemmer og sånt daglig, men vi kliner ikke med hverandre "til enhver tid" (er jo mer "naturlig" at man koser eller kysser når man går forbi hverandre på kjøkkenet f.eks, enn at man stopper opp og putter tunga i halsen på den andre..?). Klining er stortsett forbeholdt "intime situasjoner" som sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han blir sur hvis jeg vrir meg unna eller sier at jeg ikke vil kline, og det skjer jo ganske ofte. Har ikke snakket skikkelig med ham, det er jo ikke så lett å si "nå skal du høre, jeg liker egentlig ikke å kline med deg".. Når han "overfaller" meg legger han også den ene hånden på puppen min, skikkelig trivelig.. Og det gjør ingen forskjell om alle ungene er tilstede. Så, som sagt, jeg bruker mye energi på å sno meg unna ham så han ikke skal få "tak" i meg. Tenkte å høre her hvordan andre har det, dersom de fleste ikke har det som oss, så får jeg vel mot til å snakke litt mer med ham om dette.

Tror nok du må ta en skikkelig samtale med ham. Start samtalen helt utenom selve situasjonen, altså ikke idet han "overfaller" deg. Forklar at du føler det blir for mye, og at det fører til at du ikke tar initiativ til en liten kos fordi det alltid blir full pakke. Spør om han er villig til å møte dine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, drøvelkontakt er heller sjeldent, de gangene vi kliner skikkelig er når det er riktig hett i sengen. :o)

Til daglig går det i kos og nuss. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør vi ikke ofte,jeg liker det ikke så godt og det har jeg fortalt til han,helt ok det.

Når vie har sex derimot hender det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Må få være anonym nå, ja...

Sukk, klining hører visst fortiden til... Det samme med sex også, forsåvidt, blir det en runde i køya er det max 1 gang pr måned, og da kan jo klining forekomme sånn kanskje hver 5. gang.

Vi har vært gift i snart 12 år, sammen i snart 14.

Jeg skulle veldig gjerne hatt mer av både kos og nuss og klining og sex i hverdagen, men det er han som ikke er så ivrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...