Gjest bortreist ja Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Har tenkt å reise bort i helgen, men har to marsvin. Kan disse være alene hjemme da? i så fall hvilke forhåndsregler bør jeg ta? 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Kan du ikke ta den med deg da? Staaaaakar, skal han aldri få lov til å bli med på noe som helst den da? 0 Siter
Gjest bortreist ja Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Kan du ikke ta den med deg da? Staaaaakar, skal han aldri få lov til å bli med på noe som helst den da? Det er to stykker og jeg skal på skitur, uhøvelig det for 2 marsvin. 0 Siter
Gjest Grisepasseren Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Marsvin er jo ganskesosiale dyr, men siden disse er to stykker så skal det vel gå bra et par dager. Bør allikevel ikke skje så ofte for de skal jo tross alt egentlig ha ferskt vann og ny fersk mat hver dag. Du får ihvertfall sørge for at de får ekstra masse høy og mat før du drar. Gjerne en sånn gnage stick som du kjøper i dyrebutikker. Denne varer jo en stund. Eller kommer an på hvor god appetitt marsvinene dine har. Som regel har de veldig god appetitt;-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det er to stykker og jeg skal på skitur, uhøvelig det for 2 marsvin. Marsvin kan fint bli med på skitur. Bare la de sitte i hver sin lomme, med lue, skjerf, votter og pledd. Synes ikke du skal undervurdere marsvin, de liker å kikke på omgivelsene de også. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Marsvin kan fint bli med på skitur. Bare la de sitte i hver sin lomme, med lue, skjerf, votter og pledd. Synes ikke du skal undervurdere marsvin, de liker å kikke på omgivelsene de også. Så nydelig det hadde vært...! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Marsvin kan fint bli med på skitur. Bare la de sitte i hver sin lomme, med lue, skjerf, votter og pledd. Synes ikke du skal undervurdere marsvin, de liker å kikke på omgivelsene de også. *LoL* 0 Siter
Sør Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg vet ikke noe om "hvor lenge" men vet at de må ha vann hele tiden, og det betyr nok at du bør sette inn minst dobbelt så mange vannflasker som du forventer de skal bruke i løpet av tiden du er vekke. Med vennlig hilsen 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Marsvin kan fint bli med på skitur. Bare la de sitte i hver sin lomme, med lue, skjerf, votter og pledd. Synes ikke du skal undervurdere marsvin, de liker å kikke på omgivelsene de også. For noe tull - alle vet at marsvin sover bort hele dage, og foretrekker et hektisk natteliv! Mao - det holder å vekke dem til afterskien. 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 For noe tull - alle vet at marsvin sover bort hele dage, og foretrekker et hektisk natteliv! Mao - det holder å vekke dem til afterskien. De drikker ikke så mye da, så det er vel greit å ha med marsvinene dit også :-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 De drikker ikke så mye da, så det er vel greit å ha med marsvinene dit også :-) Jada, billig selskap Ikke prøver de seg på deg i fylla heller vil jeg tro... 0 Siter
willow Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 vil ikke anbefale det, men du kan jo prøve. husk at de må ha tilgang på rikelig med vann og drikke. 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 For noe tull - alle vet at marsvin sover bort hele dage, og foretrekker et hektisk natteliv! Mao - det holder å vekke dem til afterskien. Du forveksler marsvin med hamster. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jada, billig selskap Ikke prøver de seg på deg i fylla heller vil jeg tro... Det kan diskuteres :-) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Du forveksler marsvin med hamster. Mulig - de ser helt like ut i mine øyne... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Mulig - de ser helt like ut i mine øyne... Da må du pusse brillene dine - et marsvin er vel minst 5-6 ganger så stort som en hamster! ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Da må du pusse brillene dine - et marsvin er vel minst 5-6 ganger så stort som en hamster! ) Jaja, men jeg husker aldri hva som er hva 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.