Gå til innhold

Jeg forstår meg ikke på noen gutter


Gjest Hvorfor gidder han ha kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvorfor gidder han ha kjæreste?

Jeg har en god venn som jeg ikke blir klok på. Han har kjæreste, det har vært et av og på forhold i et års tid.. og nå har de blitt sammen igjen etter noen ukers pause. Saken er at han er notorisk utro.. hele tiden! I løpet av det siste året kan jeg tenke meg at han har ligget med 15, kanskje flere, andre jenter mens han ha vært sammen med henne. Han satser hardt på idrett og drikker veldig sjeldent så dette er ikke "feiltak" han gjør i fylla, det er bevisste handlinger. Bare for å vise hvor drøy han er; EN uke etter at han var blitt sammen med kjæresten for et år siden, tok han kontakt med en annen jente, ba henne på date, og hadde sex med henne etterhvert. Et annet eksempel er at her om dagen hadde han trekant med hans jevnlige sex venninne og en jente til, de leide seg inn på hotel. Jeg har en hel haug med andre eksempler men nøyer meg med disse.

Så til spørsmålet; Hvorfor i all verden ønsker han å ha en kjæreste?? Hadde det ikke vært lettere for ham å droppe kjæresten og leve singellivet uten å ha noen forpliktelser? Kjæresten har fått vite om minst en jente, men hun tilgir alt fordi hun så gjerne vil ha han. Ikke får han dårlig samvittighet heller når han er utro.

Jeg har en teori på hvorfor han fortsatt gidder ha en kjæreste, og det er at de begge holder på med samme idrett og begge må holde seg edru i helgene. Da er det kanskje kjekt å ha noen å være sammen med når alle vennene er på byen? Eller?

Og til opplysning, jeg er ikke en av de mange han har ligget med. Han og jeg er i samme vennegjeng, i tillegg til at vi er i slekt (kusine og fetter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvorfor gidder han ha kjæreste?

Kanskje hun vet om dette og går med på det for å beholde ham? Kjærlighet gjør blind (og dum?) vet du.

Hun vet nok hvordan han er, det vet igrunnen de fleste som kjenner ham, så ja i dette tilfelle har kjærligheten gjort henne blind. Som sagt hun tilgir ham alltid men det blir likevel ramaskrik når hun finner ut noe, så det er overhodet ikke greit at han er utro. Men likevel skjønner jeg ikke at han gidder å ha en kjæreste. Han vet det blir ramaskrik hvis hun får vite noe så han prøver hele tiden å skjule sine sidesprang.. det må jo være slitsomt. Han kan jo ikke være tilstrekkelig glad i henne når han oppfører seg sånn?

Venninnen min har vært (og fortsatt er) hans jevnlige sexvenn i et år og de sender sex meldinger til hverandre heeele tiden. Hvor mye enklere hadde det ikke vært for ham å slippe passe på å slette meldingene fra henne... passe på at kjæresten ikke får høre noe om deres "forhold," ikke tar han på fersken osv? Jeg skjønner det bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vet nok hvordan han er, det vet igrunnen de fleste som kjenner ham, så ja i dette tilfelle har kjærligheten gjort henne blind. Som sagt hun tilgir ham alltid men det blir likevel ramaskrik når hun finner ut noe, så det er overhodet ikke greit at han er utro. Men likevel skjønner jeg ikke at han gidder å ha en kjæreste. Han vet det blir ramaskrik hvis hun får vite noe så han prøver hele tiden å skjule sine sidesprang.. det må jo være slitsomt. Han kan jo ikke være tilstrekkelig glad i henne når han oppfører seg sånn?

Venninnen min har vært (og fortsatt er) hans jevnlige sexvenn i et år og de sender sex meldinger til hverandre heeele tiden. Hvor mye enklere hadde det ikke vært for ham å slippe passe på å slette meldingene fra henne... passe på at kjæresten ikke får høre noe om deres "forhold," ikke tar han på fersken osv? Jeg skjønner det bare ikke.

Man kan jo også spørre seg hvordan folk, som din venninne, får seg til å være jevnlig knullevenn med en de vet er i et forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvorfor gidder han ha kjæreste?

Man kan jo også spørre seg hvordan folk, som din venninne, får seg til å være jevnlig knullevenn med en de vet er i et forhold?

Det er så typisk å vri skyld over på jenta. Hun var ikke klar over at han hadde kjæreste til å begynne med, og hun tar ikke dette av og på forholdet han så veldig seriøst. Men joda jeg er enig i at det er kan være litt merkelig men da må jeg jo si at hans oppførsel er ganske mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk å vri skyld over på jenta. Hun var ikke klar over at han hadde kjæreste til å begynne med, og hun tar ikke dette av og på forholdet han så veldig seriøst. Men joda jeg er enig i at det er kan være litt merkelig men da må jeg jo si at hans oppførsel er ganske mye verre.

Jeg mente ikke å skylde på henne, men hun kan neppe ha vært knullevennen hans et helt år på et lite sted uten å vite at han har kjæreste?

Jeg er helt enig i at det er han som er den virkelig store drittsekken her altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hvorfor gidder han ha kjæreste?

Jeg mente ikke å skylde på henne, men hun kan neppe ha vært knullevennen hans et helt år på et lite sted uten å vite at han har kjæreste?

Jeg er helt enig i at det er han som er den virkelig store drittsekken her altså!

Hehe hvem sier at dette er et lite sted? Neida det er i en av de fem største byene i Norge :-)

Det tok 3 eller 4 måneder før hun fikk vite om kjæresten hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe hvem sier at dette er et lite sted? Neida det er i en av de fem største byene i Norge :-)

Det tok 3 eller 4 måneder før hun fikk vite om kjæresten hans.

Sånn er det når man ikke leser grundig nok. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha kjæreste da, en han kan se DVD med, gå på kino, sitte i armkroken osv, og så har han den sexen han vil utenom også. Høres ut som han vil ha i pose og sekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...