Gjest sommerfuglar i magen :-) Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Eg skal på date i helga og gler meg til det :-) Men korleis er det no igjen.. Skal eg rekna med å bli påspandert eller spleisar me..? Har ikkje så veldig date-erfaring akkurat! 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Den som inviterer spanderer. Det er i allefall gammel gentlemanstandard. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Legg opp til å dele - og ta alt annet som en positiv overraskelse De aller fleste mennene jeg har vært ute med har spandert, men vi har heller ikke vært på dyre steder de første gangene da... 0 Siter
willow Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 så koselig! jeg tror det beste er å regne med å spleise, og å ta en eventuelt spandering som en veldig hyggelig overraskelse 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg tilbød meg alltid å spleise, men fikk aldri lov til det. ) Jeg liker det sånn, men forventet det ikke. Synes det er litt gentlemansaktig og romantisk over det. 0 Siter
adelie Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Ha lommeboken klar, da kan han si -nei legg den bort, jeg spanderer. Hvis ikke bare blar du opp ca halvparten av pengene og legger dem frem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.