Gå til innhold

Date :-)

Gjest sommerfuglar i magen :-)

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfuglar i magen :-)
Skrevet

Eg skal på date i helga og gler meg til det :-)

Men korleis er det no igjen.. Skal eg rekna med å bli påspandert eller spleisar me..? Har ikkje så veldig date-erfaring akkurat!

Skrevet

Den som inviterer spanderer. Det er i allefall gammel gentlemanstandard.

Persille1365381127
Skrevet

Legg opp til å dele - og ta alt annet som en positiv overraskelse :)

De aller fleste mennene jeg har vært ute med har spandert, men vi har heller ikke vært på dyre steder de første gangene da...

Skrevet

så koselig! jeg tror det beste er å regne med å spleise, og å ta en eventuelt spandering som en veldig hyggelig overraskelse ;)

Skrevet

Jeg tilbød meg alltid å spleise, men fikk aldri lov til det. :o) Jeg liker det sånn, men forventet det ikke. Synes det er litt gentlemansaktig og romantisk over det.

Skrevet

Ha lommeboken klar, da kan han si -nei legg den bort, jeg spanderer. Hvis ikke bare blar du opp ca halvparten av pengene og legger dem frem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...