downinit Skrevet 15. juni 2001 Skrevet 15. juni 2001 Jeg bare lurer! Jeg prøver alt for å slippe å¨være meg selv og leve livet mitt om dagen. Jeg blander ofte paragin forte og alkohol, men i går ble jeg skikkelig dårlig. Er det farlig å blande? Dør man av for mye? 0 Siter
Nemesis Skrevet 15. juni 2001 Skrevet 15. juni 2001 Ja, det er ikke bra å blande paralgin forte og alkohol. Kodeinfosfaten i tablettene (de finnes i andre typer også) gir en sterkere virkning av alkoholen. Det er ikke bra for kroppen din i det hele tatt!!! Og selv om det skal en del til, kan du dø av for mye. 0 Siter
shandy Skrevet 15. juni 2001 Skrevet 15. juni 2001 Det spørs hvor mye du tar av hvert. Narkomane blander jo og kjøper Paralgin-Forte for 100kr pr. stk. Du får en dobbeltrus som ikke er å anbefale. Hovedhensikten din er vel ikke å bli helt borte? Har du det vondt, så gå heller til din fastlege(hvis du har noen) å få medikamenter som passer din situasjon. Det er ingen skam og jeg håper du lytter. Lykke til. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juni 2001 Skrevet 16. juni 2001 Det re farlig å blande. Stoffene forsterker hvarandre. Paralgin forte inneholder paracetamol. Overdose kan gi død eller varig leversvikt med "grønnsak" som resultat. Du utvikler lett et alvorlig misbruk med avhengighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.