Gå til innhold

skal ned rundt 5 kilo..

Gjest kommer det av slankingen?

Anbefalte innlegg

Gjest kommer det av slankingen?
Skrevet

Jeg skal gå ned 5 kilo, begynte på mandag med å spise mindre (skal ha en kcal forbruk på 1400-1500), kutte ut godterier, og trene.

Det første jeg merker er at jeg på tisse mye oftere. Spesielt om natten. Vanligvis må jeg på toalettet 0 eller 1 gang i løpet av natten, men nå må jeg plutselig opptil 4-5 ganger. Jeg drikker ikke mer enn jeg gjorde før så det er ikke årsaken. Er dette en vanlig konsekvens når man slanker seg?

Skrevet

Hvis du spiser mer vannholdige matvarer (frukt og en del grønnsaker f.eks.) så kan kanskje det være grunnen?

Skrevet

Det er vanlig å miste mye væske i begynnelsen av en slankekur, ja. Kanskje får du også i deg mer væske enn tidligere og da slipper kroppen vannet. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...