Gjest kommer det av slankingen? Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal gå ned 5 kilo, begynte på mandag med å spise mindre (skal ha en kcal forbruk på 1400-1500), kutte ut godterier, og trene. Det første jeg merker er at jeg på tisse mye oftere. Spesielt om natten. Vanligvis må jeg på toalettet 0 eller 1 gang i løpet av natten, men nå må jeg plutselig opptil 4-5 ganger. Jeg drikker ikke mer enn jeg gjorde før så det er ikke årsaken. Er dette en vanlig konsekvens når man slanker seg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Hvis du spiser mer vannholdige matvarer (frukt og en del grønnsaker f.eks.) så kan kanskje det være grunnen? 0 Siter
flowy Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Det er vanlig å miste mye væske i begynnelsen av en slankekur, ja. Kanskje får du også i deg mer væske enn tidligere og da slipper kroppen vannet. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.