Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk:-)

Det har vært for sent å snu ganske lenge nå.

Hvordan går det med den lille?

Hun ligger og sover her ved sidenav. Erter på seg de to gamle, så nå har vi hatt pencillinkur etter bitt, sukk! Men blir hun mer forsiktig av den grunn? Nope..

Latte er godt og en nødvendig del av et godt liv! Må trene på sånne mønstre.

Hun ligger og sover her ved sidenav. Erter på seg de to gamle, så nå har vi hatt pencillinkur etter bitt, sukk! Men blir hun mer forsiktig av den grunn? Nope..

Latte er godt og en nødvendig del av et godt liv! Må trene på sånne mønstre.

:-) må hilse fra meg.

Jepp, jeg har et langsiktig prosjekt om å få et godt liv. Har du noen ideer om flere viktige komponenter i så måte? Jeg har tenkt latte, treningsutstyr og gjennomføring, sjokolade, baking, øøøøø kulturelle ting..., sosiale aktiviteter (????) Gode relasjoner (??????????)

Jepp, jeg har et langsiktig prosjekt om å få et godt liv. Har du noen ideer om flere viktige komponenter i så måte? Jeg har tenkt latte, treningsutstyr og gjennomføring, sjokolade, baking, øøøøø kulturelle ting..., sosiale aktiviteter (????) Gode relasjoner (??????????)

Stearinlys. Skjønnhet (i kunst, musikk, natur osv). Fotpleie! :) Også er jeg ikke sikker på om det er mulig uten katt. Men ikke alle er enig med meg der da.

Annonse

Stearinlys. Skjønnhet (i kunst, musikk, natur osv). Fotpleie! :) Også er jeg ikke sikker på om det er mulig uten katt. Men ikke alle er enig med meg der da.

Mange gode ideer her. Jeg liker katter veldig godt, men er desverre litt allergisk så det kan jeg ikke ha.

Livet skal nok bli bra etter hvert.

Mange bra elementer på listen der, men det mangler noe vesentlig på litt lengre sikt, nemlig det å gjøre noe som er "nyttig" . Jeg tror at vi alle trenger en form for forpliktelse i forhold til omgivelsene, enten gjennom frivillig arbeid, jobb, studier osv.

Mange bra elementer på listen der, men det mangler noe vesentlig på litt lengre sikt, nemlig det å gjøre noe som er "nyttig" . Jeg tror at vi alle trenger en form for forpliktelse i forhold til omgivelsene, enten gjennom frivillig arbeid, jobb, studier osv.

Ja, det er med i planen. Et veldig viktig punkt. Takk for påminnelsen:-)

Ja, det er med i planen. Et veldig viktig punkt. Takk for påminnelsen:-)

Egentlig tror jeg du trenger en Labrador, men i såfall må du ha et år foran deg hvor du har mye tid til å være sammen med den...

Det står en med labbene opp på skrivebordet mitt akkurat nå, og vil gjerne delta i diskusjonen. Han har litt vanskelig for å godta dette med denne oppgaveskrivingen :-(

Egentlig tror jeg du trenger en Labrador, men i såfall må du ha et år foran deg hvor du har mye tid til å være sammen med den...

Det står en med labbene opp på skrivebordet mitt akkurat nå, og vil gjerne delta i diskusjonen. Han har litt vanskelig for å godta dette med denne oppgaveskrivingen :-(

Stakkars :(

Jeg må bare få en allergisprøyte eller lignende, så kunne jeg ha fått meg hund. Eller så kan jeg bli hundepasser. Jeg er veldig glad i dyr.

Stakkars :(

Jeg må bare få en allergisprøyte eller lignende, så kunne jeg ha fått meg hund. Eller så kan jeg bli hundepasser. Jeg er veldig glad i dyr.

Akkurat nå kunne jeg gjerne ha lånt bort den urokråka som prøver å få meg til å være interessert i lek :-(

Annonse

Jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg gjør så lite nyttig og bare tenker på hyggelige ting å gjøre for øyeblikket.

Jeg fikk dårlig samvittighet fordi jeg gjør så lite nyttig og bare tenker på hyggelige ting å gjøre for øyeblikket.

Men akkurat nå er vel den viktigste oppgaven for deg å klare å ha det ok i øyeblikket? Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, jeg tenkte veldig langsiktig når jeg sa det om nytte.

Skal du ut i naturen i morgen forresten?

Å lage latte til vennene er da meget nyttig!

Alt godt,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...