Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff, dette ble bare tull. Jeg føler at jeg egentlig ikke burde ha det hyggelig. Rare følelsesgreier.

Jepp, det er noen rare følelsesgreier. Håper du får en hyggelig helg, og at du klarer å se at tankene om at du ikke fortjener å ha det hyggelig og tilsvarende, er for "vås" å regne.

Noen av oss drikker forøvrig flere kopper latte om dagen, det sies av den varme melken har en viss beroligende effekt ;.)

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden har ikke han en liten ferie hos snille tante Flyfly?

Fordi han alltid hevner seg på meg i etterkant av slike små ferier hos snille slektninger :-( Yndlings-stuntet hans er da i de kommende netter å vekke meg i 4-tiden hver natt fordi han synes det er på tide at vi står opp...

Den nyeste hobbyen hans er å ikke holde styr på godteri-ballen sin, slik at den triller inn under senga eller under en eller annen lav stol så han ikke får den frem igjen. Da avleverer han noen merkelige grynt inntil jeg kommer å fisker frem ballen igjen. Akkurat som jeg liker å ligge på magen under senga for å få tak i den ballen!

*synes udyret noen ganger er en dust*

Fordi han alltid hevner seg på meg i etterkant av slike små ferier hos snille slektninger :-( Yndlings-stuntet hans er da i de kommende netter å vekke meg i 4-tiden hver natt fordi han synes det er på tide at vi står opp...

Den nyeste hobbyen hans er å ikke holde styr på godteri-ballen sin, slik at den triller inn under senga eller under en eller annen lav stol så han ikke får den frem igjen. Da avleverer han noen merkelige grynt inntil jeg kommer å fisker frem ballen igjen. Akkurat som jeg liker å ligge på magen under senga for å få tak i den ballen!

*synes udyret noen ganger er en dust*

Jeg synes du har godt av å stå opp i 4-tida i perioder. Tenk så mye rydding du kan få unna i morgentimene! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...