Gå til innhold

Hva skal du i helgen?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal se film i kveld, og i morgen og søndag jobber jeg kveld.

Utenom det vil jeg prøve å få gjort litt husarbeid, lest, og slappet av!

Aliza1365380759
Skrevet

Tenker jeg skal gjøre husarbeid (er godt i gang allerede faktisk!) og slappe av. Blant annet bytte på senga, vaske klær, rydde leiligheta, støvsuge, rydde i kjøkkenskapene, rydde i klesskapene, og lage middag lørdag og søndag Samboeren min jobber overtid i helga (han begynte på jobb kl 8 i morges, og er ennå ikke hjemme), så skal sørge for at han kan slappe av og at vi kan kose oss sammen de øyeblikkene han er hjemme :)

hare1365380455
Skrevet

Tenker jeg skal gjøre husarbeid (er godt i gang allerede faktisk!) og slappe av. Blant annet bytte på senga, vaske klær, rydde leiligheta, støvsuge, rydde i kjøkkenskapene, rydde i klesskapene, og lage middag lørdag og søndag Samboeren min jobber overtid i helga (han begynte på jobb kl 8 i morges, og er ennå ikke hjemme), så skal sørge for at han kan slappe av og at vi kan kose oss sammen de øyeblikkene han er hjemme :)

Jeg burde også gjort noe i dag, men det får heller vente. ;)

Kos deg med helg!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har 3 syke unger, så vi har ikke lagt noen planer. Håper barna blir friske. Hadde egentlig tenkt å ta barna med til bassenget i morgen.

Skrevet

Går det noen fin film i kveld på tv?

Ellers så skal jeg ingenting tror jeg, se tv, dole, kroke og lage mat.

hare1365380455
Skrevet

Går det noen fin film i kveld på tv?

Ellers så skal jeg ingenting tror jeg, se tv, dole, kroke og lage mat.

Jeg har leid en film; Zodiac.

Så det tar nesten tre timer... ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har 3 syke unger, så vi har ikke lagt noen planer. Håper barna blir friske. Hadde egentlig tenkt å ta barna med til bassenget i morgen.

God bedring.

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg burde også gjort noe i dag, men det får heller vente. ;)

Kos deg med helg!

Nå er klokka så mye at det er for sent å begynne med noen store hus-prosjekter uansett.. ;) Kos deg med resten av kvelden fri du! :)

hare1365380455
Skrevet

Nå er klokka så mye at det er for sent å begynne med noen store hus-prosjekter uansett.. ;) Kos deg med resten av kvelden fri du! :)

Ja, sant? :P

Takk for det! Nå blir det film så snart ungene er i seng.

Skrevet

Har vært på middagsbesøk hos naboen i ettermiddag, og nå er alle ungene i seng. Skal sitte og jobbe litt på pc'en, bla. lage program til en tur jeg skal være med å arrangere.

I morgen ha vi ingen planer, ungene og jeg.

Søndag skal vi først i kirka, deretter på besøk til ei kusina av meg og hennes familie :-)

Skrevet

23.30 skal jeg ned til en kamerat en tur.Koslig!

I morgen er det poker, og søndag er det dåp...

;0)

God helg! :0)

Skrevet

I kveld orker jeg ikke trene og slapper bare av, er redd det blir sånn resten av helga også. Jaja.

I morra er det jobb og siden ungene vil være hjemme i helga så kommer kjæresten til byen for en gangs skyld i morra ettermiddag. Hva vi gjør på søndag vet jeg ikke, det finner vi vel ut når søndag kommer. :o)

Skrevet

Min sønn er på skoleball i kveld. Snufs, han har blitt så stor! ;) Så i dag er jeg sjåføren hans.

Imorgen har jeg ikke planlagt noe, min mann skal jobbe.... Prøve å besøke noen venner tenker jeg :)

Ble innvitert på fest i kveld, men det passet meg jo dårlig.

Skrevet

Jeg skal løpe i morgen og søndag. Søndag får jeg forhåpentlig darlingen med ut også, og ellers skal jeg kose mest mulig med ham når han er hjemme. og har ingen planer ut over å lese, se på TV og den slags. Helg betyr også god tid til å lese aviser.

Kanskje skal jeg pusle med litt husarbeid også, men kjæresten tar seg av husvask/rydding annenhver fredag, så der slipper jeg billig. Han gjør det gladelig, fordi jeg lager så mye god mat til ham.

hare1365380455
Skrevet

Har vært på middagsbesøk hos naboen i ettermiddag, og nå er alle ungene i seng. Skal sitte og jobbe litt på pc'en, bla. lage program til en tur jeg skal være med å arrangere.

I morgen ha vi ingen planer, ungene og jeg.

Søndag skal vi først i kirka, deretter på besøk til ei kusina av meg og hennes familie :-)

Det høres herlig ut med ingen planer i morgen! ;)

hare1365380455
Skrevet

I kveld orker jeg ikke trene og slapper bare av, er redd det blir sånn resten av helga også. Jaja.

I morra er det jobb og siden ungene vil være hjemme i helga så kommer kjæresten til byen for en gangs skyld i morra ettermiddag. Hva vi gjør på søndag vet jeg ikke, det finner vi vel ut når søndag kommer. :o)

Det er nå godt å slappe av også! :D

hare1365380455
Skrevet

Min sønn er på skoleball i kveld. Snufs, han har blitt så stor! ;) Så i dag er jeg sjåføren hans.

Imorgen har jeg ikke planlagt noe, min mann skal jobbe.... Prøve å besøke noen venner tenker jeg :)

Så blir det nok fest en annen kveld. :P

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal løpe i morgen og søndag. Søndag får jeg forhåpentlig darlingen med ut også, og ellers skal jeg kose mest mulig med ham når han er hjemme. og har ingen planer ut over å lese, se på TV og den slags. Helg betyr også god tid til å lese aviser.

Kanskje skal jeg pusle med litt husarbeid også, men kjæresten tar seg av husvask/rydding annenhver fredag, så der slipper jeg billig. Han gjør det gladelig, fordi jeg lager så mye god mat til ham.

Jeg vil også prøve å få lest noen aviser. Av og til kjøper jeg om søndagen, og så blir den liggende noen dager fordi jeg ikke fikk tid... Men i helgen må jeg da få lest litt. :)

hare1365380455
Skrevet

23.30 skal jeg ned til en kamerat en tur.Koslig!

I morgen er det poker, og søndag er det dåp...

;0)

God helg! :0)

God helg til deg også!

Skrevet

Og det husker jeg godt, eldstemann på skoleball i konfirmasjonsdressen. Jeg grein litt jeg, synes han var blitt så stor og stilig der han sto i dressen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...