Gjest anyon€ Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg søker herved om å bli tildelt mere energi. Hva i alle dager kan jeg gjøre for å oppnå energi? Det skal sies at jeg nok burde ha lyttet til kroppen min, det er ikke helt uten grunn jeg er utladet. Har vært syk og også påkjenninger. Men dette har jeg ikke tid til, huset trenger vask, jeg har så mye ugjorte oppgaver at kanskje bare tanken sliter meg ut. jada jeg vet at jeg begynner i det små, det har jeg også gjort, men så trenger jeg flere timers hvile mellom hver lille økt, og det er så frustrerendes! Vær så snille og kom med råd om hvordan få energi. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Auda... jeg kjenner meg igjen. Om det er en trøst så har jeg også slike dager. Vinduene skulle vært tatt før jul f.eks. Men jeg har kommet frem til at så lenge jeg holder meg selv ren (og pen) så er jeg fornøyd. Når sola skinner så vær ute, eller se ut Det hjelper. Jeg tror også at vi må slutte å tenke på alt som skulle vært gjort. Vær glad for lt du får til. Snart kommer våren med ny energi til deg. Er du alene så kanskje du kan koste på deg hushjelp en dag i uka? Finn på noe som gleder deg, det gir energi. *trøsteklem* 0 Siter
Gjest anyon€ Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Auda... jeg kjenner meg igjen. Om det er en trøst så har jeg også slike dager. Vinduene skulle vært tatt før jul f.eks. Men jeg har kommet frem til at så lenge jeg holder meg selv ren (og pen) så er jeg fornøyd. Når sola skinner så vær ute, eller se ut Det hjelper. Jeg tror også at vi må slutte å tenke på alt som skulle vært gjort. Vær glad for lt du får til. Snart kommer våren med ny energi til deg. Er du alene så kanskje du kan koste på deg hushjelp en dag i uka? Finn på noe som gleder deg, det gir energi. *trøsteklem* åhh, tusen takk skal du ha. Trøsten var herlig, føler meg bedre selv om jeg ikke har fått gjort så veldig mye. Klem tilbake :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 åhh, tusen takk skal du ha. Trøsten var herlig, føler meg bedre selv om jeg ikke har fått gjort så veldig mye. Klem tilbake :-) takk, den var god 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nå som sola begynner å titte fram må du nyte så mye skikkelig dagslys som mulig. Energien pleier å komme tilbake med sola for min del. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Man får energi av det man har glede av! I stedet for å vaske hus eller gjøre fornuftige ting, kom deg heller ut å gå en tur i den etterhvert deilig varmende vintersolen! Evt. gå på kunstutstilling, i teater, gå ut og treff venninner - eller hva som helst som gir deg noe! Forøvrig kunne jeg tenke meg noen tips selv... 0 Siter
Gjest anyon€ Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Man får energi av det man har glede av! I stedet for å vaske hus eller gjøre fornuftige ting, kom deg heller ut å gå en tur i den etterhvert deilig varmende vintersolen! Evt. gå på kunstutstilling, i teater, gå ut og treff venninner - eller hva som helst som gir deg noe! Forøvrig kunne jeg tenke meg noen tips selv... Ja du har rett i at lystbetonte aktiviteter øker energien. Det er bare så tungt å komme i gang når man er så slapp! Har forøvrig gått en lang tur med hunden nå, noe jeg gjør hver kveld, og det hjelper. Men likegodt vet jeg at i morgen er jeg like slapp - våkner liksom mer til mot kvelden, selv om jeg har god døgnrytme. Sola ja, jeg gleder meg til den kommer! Takk for fint svar og klem :-) 0 Siter
Gjest anyon€ Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Nå som sola begynner å titte fram må du nyte så mye skikkelig dagslys som mulig. Energien pleier å komme tilbake med sola for min del. For min del også! Jeg gleder meg til sola titter frem igjen, og ser frem til de varmende og energigivende strålene den gir i fra seg. Takk for fint svar, og klem :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.