Gjest koselig å høre hvordan andre har det ;) Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 I dag skal jeg kose meg borettslaget på tv, spinningtime og pizza og rødvin på kvelden! Har nettopp kommet hjem og har laget meg cappuccino, hatt lørdagsgodtet og frisk frukt på bordet og lar helgefreden senke seg! .) Gi gjerne en stemningsrapport fra hjemmet ditt! 0 Siter
Gimmick Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hmmm.. Sitter her med syk samboer.. forkjøla selv og 4 barn som heldigvis oppfører seg eksemplarisk!! Ikveld skal vi kose oss med wok med kylling i og chilisaus + ris.. Se på farmen og ellers sitte med beina i sofan å slappe av:) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Her skjer det særdeles lite.. Har ryddet i kjøkkenskapene. Samboeren min jobber i dag også, så han kommer ikke hjem før i 21-tida, og da skal vi spise lasagne. Det gleder jeg meg til! Før den tid må jeg altså få kommet meg på butikken. Ellers er det kjedelige ting som husarbeid som skal utføres.. Kunne godt ha tenkt meg å vært en liten tur på shopping, men samboeren min har bilen, så da får det bare være (bussprisen her jeg bor har gått veldig opp i år, så er lite lysten på å ta buss nå som jeg ikke har busskort). 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vi er hos svigersene i helga. Jenta vaar har vaert daarlig en uke naa, men godt er det at antibiotikan har virkning! I dag er hun nesten seg selv:-) Jeg har en hoste som ikke vil gi seg... Jeg maa sikkert roeyke litt mer tenker jeg.... :-/ Ellers saa skal min kjaere og jeg til Valencia naa snart, skal handle litt, se paa noe feiring som foregaar, og etterpaa skal vi ut og spise. Det blir kos aa faa litt tid sammen, bare han og jeg :-) Ogsaa vite at tuppa har det godt her hos besteforeldrene mens vi er ute! 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vi er hos svigersene i helga. Jenta vaar har vaert daarlig en uke naa, men godt er det at antibiotikan har virkning! I dag er hun nesten seg selv:-) Jeg har en hoste som ikke vil gi seg... Jeg maa sikkert roeyke litt mer tenker jeg.... :-/ Ellers saa skal min kjaere og jeg til Valencia naa snart, skal handle litt, se paa noe feiring som foregaar, og etterpaa skal vi ut og spise. Det blir kos aa faa litt tid sammen, bare han og jeg :-) Ogsaa vite at tuppa har det godt her hos besteforeldrene mens vi er ute! Unnskyld meg, det er ikke meningen å snoke, men er det mannen din som faren til datteren din? Samme for meg altså, jeg bare lurte :-) 0 Siter
Gjest bustebesa Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jobber frem til halv 10 i kveld, så det blir ikke all verdens med kos i kveld. :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Unnskyld meg, det er ikke meningen å snoke, men er det mannen din som faren til datteren din? Samme for meg altså, jeg bare lurte :-) Bare spoer det, det gjoer ikke noe:-) Jeg fikk henne da jeg var 18, med en annen. Vi har desverre ingen kontakt med han, saa min naavaerende mann fungerer som pappa for henne. 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 I dag gleder jeg meg over min eldste som har fått seg helgejobb. Det var visst sabla morro der i dag:) Min datter har bestemt at vi skal kose oss hjemme. Farmen kommer jo på tv. Så da blir det slik. Jeg ser ikke på farmen, men det får så være Dol er kjekt og ha da. Snop skal vi også ha. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg og guttungen har akkurat kommet hjem fra noen timer i skogen. Plukket kongler, lekte gjemsel og delte en kvikklunsj. Så skal vi ha taco i kveld, etter guttungens ønske. Så blir det film eller noe, og muligens ett glass rødvin. Egentlig skulle vi rydde og vaske hus i dag, men fant ut at det var hyggeligere med skogstur ;o) 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 jeg har akkurat spist middag,så skal jeg dusje.senere på kvelden blir det hvitvin og kanskje et spennende besøk. *sommerfugler i magen* ;-) åsså kanskje en tur ut senere med noen venner :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vi skal ha hjemmelaget pizza, og slappe av med tv før jeg skal på jobb kl 22. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hmmm.. Sitter her med syk samboer.. forkjøla selv og 4 barn som heldigvis oppfører seg eksemplarisk!! Ikveld skal vi kose oss med wok med kylling i og chilisaus + ris.. Se på farmen og ellers sitte med beina i sofan å slappe av:) Hørtes så godt ut med den woken, hvordan lager du den? Blir den veldig sterk med chilisaus, eller spiser barna den og...??? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Bare spoer det, det gjoer ikke noe:-) Jeg fikk henne da jeg var 18, med en annen. Vi har desverre ingen kontakt med han, saa min naavaerende mann fungerer som pappa for henne. Så godt å høre at dere har en pappa som er der for henne, ble kjempeglad for å lese det :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Så godt å høre at dere har en pappa som er der for henne, ble kjempeglad for å lese det :-) :-D 0 Siter
Gimmick Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hørtes så godt ut med den woken, hvordan lager du den? Blir den veldig sterk med chilisaus, eller spiser barna den og...??? Neida:) Det går helt fint! Ungene kan fint spise.. Skjær opp og stek kyllingfileet, Putt i grønnsaker - (jeg synes den som heter Thai er best) Sausen får du kjøpt i sånne små poser i butikken.. (på Meny iallefall) Står i hylla ved wok nudler ol.. Den heter Sweet chili and garlic. server med nudler eller ris! 0 Siter
pærebrus Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Her skal jeg lage biffsnadder med salat, stekt sopp&løk og gratinerte poteter(mitt forsøk nr. x hundre på å lage gode gratinerte poteter selv, synes aldri de blir bra...). Så blir det vel å se på tv eller en film, og dra fram noen cashewnøtter kanskje:) Har forresten laget sjokoladekake også 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Her skal jeg lage biffsnadder med salat, stekt sopp&løk og gratinerte poteter(mitt forsøk nr. x hundre på å lage gode gratinerte poteter selv, synes aldri de blir bra...). Så blir det vel å se på tv eller en film, og dra fram noen cashewnøtter kanskje:) Har forresten laget sjokoladekake også Hemmeligheten bak gode gratinerte poteter er lav temperatur og laaaang tid :-). Men om du skal rekke det i dag og begynne først nå blir det neppe mat før ved 21-22-tiden 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Skal vel skeie ut med en øl når barna er i seng 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vi skal kose oss med hjemmelaget pizza senere i kveld. Ellers har vi vært ute på skitur i dag, kost oss alle tre. Samboeren, gutten på 6 og jeg. Blir nok skitur i morgen også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.