ringerikskringla Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hadde litt dårlig tid i dag og skulle skynde meg i butikken og kjøre 2 veninner av min datter hjem.Løper nesten ut på trappa i støvletter med litt heler.Og der kan dere tro det var glatt,Bena ble plutselig borte under meg og jeg datt skikkelig.Min mann og 4 barn sto rundt meg helt forskrekket og jeg gråt så snørr og tårer rant.Det var sinnsykt vondt og nå klarer jeg ikke og sitte og nesten ikke ligge pga halebeinet. Nå spørs det hvordan morgen dagen blir.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Å himmel, så grusomt!! Du har ikke fått brist i halebeinet nå da vel? Du får finne frem erteposen fra frysen kanskje....God bedring til deg. Og ja, jeg skal gå forsiktig når jeg skal ut i morgen. 0 Siter
Morning Glory Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Stakkars deg. Det hørtes ikke godt ut. Fikk litt assosiasjoner til Bambi på glattisen her. God bedring! Husk å (minne mannen din om å) strø neste gang det blir glatt;) 0 Siter
alwaysme Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Stakkars deg. Det hørtes ikke godt ut. Fikk litt assosiasjoner til Bambi på glattisen her. God bedring! Husk å (minne mannen din om å) strø neste gang det blir glatt;) Hvorfor er det alltid mannen som skal strø? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 AU! God bedring med den forslåtte kroppen. 0 Siter
Morning Glory Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hvorfor er det alltid mannen som skal strø? Fordi vi ikke strør på riktig måte. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 ÅÅ, det er så vondt å slå halebeinet. Datt på ski en gang jeg og slo halebeinet, slet i mange måneder med smerter. Håper du slipper det, god bedring. 0 Siter
alwaysme Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Fordi vi ikke strør på riktig måte. ;-) øvelse gjør mester 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.