Gå til innhold

skikkelig fall....

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

Hadde litt dårlig tid i dag og skulle skynde meg i butikken og kjøre 2 veninner av min datter hjem.Løper nesten ut på trappa i støvletter med litt heler.Og der kan dere tro det var glatt,Bena ble plutselig borte under meg og jeg datt skikkelig.Min mann og 4 barn sto rundt meg helt forskrekket og jeg gråt så snørr og tårer rant.Det var sinnsykt vondt og nå klarer jeg ikke og sitte og nesten ikke ligge pga halebeinet.

Nå spørs det hvordan morgen dagen blir....

Skrevet

Å himmel, så grusomt!! Du har ikke fått brist i halebeinet nå da vel? Du får finne frem erteposen fra frysen kanskje....God bedring til deg. Og ja, jeg skal gå forsiktig når jeg skal ut i morgen.

Morning Glory
Skrevet

Stakkars deg. Det hørtes ikke godt ut. Fikk litt assosiasjoner til Bambi på glattisen her. God bedring! Husk å (minne mannen din om å) strø neste gang det blir glatt;)

Skrevet

Stakkars deg. Det hørtes ikke godt ut. Fikk litt assosiasjoner til Bambi på glattisen her. God bedring! Husk å (minne mannen din om å) strø neste gang det blir glatt;)

Hvorfor er det alltid mannen som skal strø?

Morning Glory
Skrevet

Hvorfor er det alltid mannen som skal strø?

Fordi vi ikke strør på riktig måte.

Skrevet

ÅÅ, det er så vondt å slå halebeinet. Datt på ski en gang jeg og slo halebeinet, slet i mange måneder med smerter. Håper du slipper det, god bedring.

Skrevet

Fordi vi ikke strør på riktig måte.

;-)

øvelse gjør mester

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...